Kan inte någon vänlig själ som är aktiv på Twitter tipsa Elon om att börja sälja mjukvaruupplåsning till LR AWD så att de blir P- som fanns i början?
Jag hade åtminstone varit mycket intresserad om det fanns till en ok peng.
Twittrare sökes!
Moderator: Redaktion
- SR-71-BlackBird
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/stefan9931
Re: Twittrare sökes!
Har helt missat att det gick och låsa upp och få en P endast med mjukvara, är du säker?
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Är inte arbetsinsatsen att skriva ett foruminlägg att be om att någon twittrar i paritet med att registrera ett konto på Twitter?
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Det är ju mer skillnader än bara mjukvaran mellan LR AWD och P.
Bland annat större bromsar, sen är det väl detaljer i inredningen om jag inte minns fel.
Bland annat större bromsar, sen är det väl detaljer i inredningen om jag inte minns fel.
Model 3 reserverad 2016-04-01.
Model 3 LR AWD Röd med vit inredning, EAP+FSD, 18" beställd 2018-12-06, levererad 2019-03-26
Model 3 LR AWD Röd med vit inredning, EAP+FSD, 18" beställd 2018-12-06, levererad 2019-03-26
Det är lugnt. Jag ska snacka lite med honom nästa gång vi lunchar.wikzor skrev:Kan inte någon vänlig själ som är aktiv på Twitter tipsa Elon om att börja sälja mjukvaruupplåsning till LR AWD så att de blir P- som fanns i början?
Jag hade åtminstone varit mycket intresserad om det fanns till en ok peng.
Model 3 LR AWD
- Teslaspolen
- Teslaägare
Finns många andra anledningar att undvika Twitter/Facebook, etc.bylund skrev:Är inte arbetsinsatsen att skriva ett foruminlägg att be om att någon twittrar i paritet med att registrera ett konto på Twitter?
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Ja, tidigare har det varit samma drivlina i P och LR AWD, bara det att P-komponenterna testats/verifierats mer.
Nu är det lite mer osäkert då tex jag har en 990-00-B medan en Svensk P3D hade 980-00-E-motor.
Ang att regga sig på twitter så har jag dels väldigt svårt för sociala medier och sen kanske det är större chans att han ser/lyssnar på något konto som har lite aktivitet/följare.
Nu är det lite mer osäkert då tex jag har en 990-00-B medan en Svensk P3D hade 980-00-E-motor.
Ang att regga sig på twitter så har jag dels väldigt svårt för sociala medier och sen kanske det är större chans att han ser/lyssnar på något konto som har lite aktivitet/följare.
Annan ströminverter är det också.
Sorry LR AWD ägare, det är ingen mjukvarulåst P som ni kör omkring i!
Sorry LR AWD ägare, det är ingen mjukvarulåst P som ni kör omkring i!
2024 BMW i4 M50
Det verkar finnas fler som är intresserade så det löser sig själv kanske, tack ändå.