Handlar det verkligen om att övertyga? Jag trodde bara han förmedlade sin upplevelse.ippii skrev:
Jag tror inte att du övertygar folk genom att skriva ALLA med stora bokstäver fler gånger...
Vit interiör, första intrycket?
Moderator: Redaktion
Re: Vit interiör, första intrycket?
Model 3 LR AWD
Alla? Vågar?Liibo skrev:Alla tycker Vit inredning är snyggast. Men många vågar av någon anledning inte välja vit.
Med svart inredning så blir det en sån enormt mer tråkigare bil. Bara sätta sig inne i en vit inredning, så blir man positiv för allt är så ljust.
Sen är alla inte lika ohygieniska som tesla björn och äta i bilen, samt aldrig tvätta nya Jeans så dom färgar av sig.
Skulle det däremot hända ,så är det bara lämna in den till bra bilvårdsfirma, så fixar dom det hur enkelt som helst med 70 % spritlösning, ånga och lite borstar.
Men i Sverige är det ju väldigt mycket att man hellre ska vara på den säkra sidan och vara en i ledet. Tur är dock att vissa vågar gå utanför denna box
För min del handlar det inte om att våga. Jag tycker helt enkelt inte att vit är snyggast. Jag har beställt bil med cremefärgad interiör för jag och min familj tycker det är snyggast. Jag gillar eken i panelen som ger en skön naturlig känsla.
Glad för att jag sålt min Tesla
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Vitt är najs och fräscht enligt mig.
Känner att kupén blir rymlig och behaglig och väldigt mysig på kvällen/natten.
Känner att kupén blir rymlig och behaglig och väldigt mysig på kvällen/natten.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Det vi pratade om var ju mellan svart inredning och vit.Hertsh skrev:Alla? Vågar?Liibo skrev:Alla tycker Vit inredning är snyggast. Men många vågar av någon anledning inte välja vit.
Med svart inredning så blir det en sån enormt mer tråkigare bil. Bara sätta sig inne i en vit inredning, så blir man positiv för allt är så ljust.
Sen är alla inte lika ohygieniska som tesla björn och äta i bilen, samt aldrig tvätta nya Jeans så dom färgar av sig.
Skulle det däremot hända ,så är det bara lämna in den till bra bilvårdsfirma, så fixar dom det hur enkelt som helst med 70 % spritlösning, ånga och lite borstar.
Men i Sverige är det ju väldigt mycket att man hellre ska vara på den säkra sidan och vara en i ledet. Tur är dock att vissa vågar gå utanför denna box
För min del handlar det inte om att våga. Jag tycker helt enkelt inte att vit är snyggast. Jag har beställt bil med cremefärgad interiör för jag och min familj tycker det är snyggast. Jag gillar eken i panelen som ger en skön naturlig känsla.
Cremefärgad är riktig snygg, och är enormt mycket snyggare än svart tex som jag jämfört det mot

- MrStarhouse
- Teslaägare
Om vi snackar annat än svart och vitt så på min F-Type för några år sedan hade jag inredning i färgen Brouge, mörkt brunt, ungefär "skobrunt", det är det snyggast jag sett, Önskar Tesla hade några fler sådana val.Liibo skrev:Hertsh skrev:Alla? Vågar?Liibo skrev:Alla tycker Vit inredning är snyggast. Men många vågar av någon anledning inte välja vit.
Det vi pratade om var ju mellan svart inredning och vit.
Cremefärgad är riktig snygg, och är enormt mycket snyggare än svart tex som jag jämfört det mot
Men tills dess kört jag neutralt svart

Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
Jag har alltid haft svart skinn/läder i alla mina bilar. Denna gång gick jag på vitt och har inte ångrat mig en sekund.
Det är ett helt annat ljus i bilen och ger ett "modernare" intryck. Jag var lika orolig som många andra här inne till en början för tex blåjeans och matfläckar.
Vi har två småbarn som på klassiskt maner skitar ner till förbannelse men det är lika lätt varje gång att få rent, bara torka av med t ex våtservetter eller lättfuktad trasa.
Finns inte en fläck, missfärgning eller annat efter ca 500 mil.
Jag är mer orolig för repor i lacken och stenskott. Den oron är löst med Hexis Bodyfence transperant foilering, blev kanon!
Det är ett helt annat ljus i bilen och ger ett "modernare" intryck. Jag var lika orolig som många andra här inne till en början för tex blåjeans och matfläckar.
Vi har två småbarn som på klassiskt maner skitar ner till förbannelse men det är lika lätt varje gång att få rent, bara torka av med t ex våtservetter eller lättfuktad trasa.
Finns inte en fläck, missfärgning eller annat efter ca 500 mil.
Jag är mer orolig för repor i lacken och stenskott. Den oron är löst med Hexis Bodyfence transperant foilering, blev kanon!
- Model 3 LR AWD -21 (Midnight grey med dragkrok)
-Model 3 LR AWD -19 (Midnight grey med vit interiör samt EAP + FSD + 19")[/s]
- Model Y LR AWD beställd
-
- Model Y LR AWD beställd
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Jag valde helt svart på bilen jag köpte i September och tycker det är brutalt coolt, och
på nya bilen har jag valt vitt eftersom det känns läckert på ett helt annat sätt, får väl snart chansen att jämföra dom "sida vid sida"
på nya bilen har jag valt vitt eftersom det känns läckert på ett helt annat sätt, får väl snart chansen att jämföra dom "sida vid sida"

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Jeg har sort model s med sorte seter. Ser fin ut. Fruen har en rød model 3 med hvite seter. Jøss så fin den er. Den virker mye mer vennlig/trivelig enn den sorte s-en.
Visste inte att man kunde välja cremefärgad interiör på en model 3Hertsh skrev:Alla? Vågar?Liibo skrev:Alla tycker Vit inredning är snyggast. Men många vågar av någon anledning inte välja vit.
Model 3 LR AWD
Det kan man inte. Däremot till S(och kanske X?).perre skrev:Visste inte att man kunde välja cremefärgad interiör på en model 3Hertsh skrev:Alla? Vågar?Liibo skrev:Alla tycker Vit inredning är snyggast. Men många vågar av någon anledning inte välja vit.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Ursäkta, mitt fel som inte tänkte på att tråden var i TM3-delen. Creme finns för S/X, jag har beställt en X.perre skrev:Visste inte att man kunde välja cremefärgad interiör på en model 3
Glad för att jag sålt min Tesla
Supernöjd med vit inredning, klart mer premium än svart. Får folk att lägga märke till bilen. Sjukt snygg
Tesla Model 3 LR AWD, röd, vit interiör, 19" EAP + FSD
Valde svart på min 3a för jag var lite för feg att köra vit. Det som störde mig mest var den ljusa träpanelen. Den panelen är ju klart snyggare i den vita. Fick till och med kommentarer som ”är det fuskträ?”. Så nu är den matt svart och jag är nöjd.

Nice! Installerade du det själv?fredli74 skrev:Valde svart på min 3a för jag var lite för feg att köra vit. Det som störde mig mest var den ljusa träpanelen. Den panelen är ju klart snyggare i den vita. Fick till och med kommentarer som ”är det fuskträ?”. Så nu är den matt svart och jag är nöjd.![]()
Nej, det fick dom som kan, göra istället. =)
Jag bor en bit utanför Stockholm, så varenda gång man kommer upp på motorvägen är den nån i närheten som har grus i däcken. Fyra stenskott i fronten på 2 veckor.
Så efter att ha fixat till dom, så ringde jag en firma för att lägga på Bodyfence på bilen.
Jag bor en bit utanför Stockholm, så varenda gång man kommer upp på motorvägen är den nån i närheten som har grus i däcken. Fyra stenskott i fronten på 2 veckor.