Någon annan som märkt av något liknande?
Sitter på 2019.8.6 och problemet har överlevt minst en uppdatering :/
Kidsen blir galen

Moderator: Redaktion
Hah bra idé, Ska prova!Feddan skrev:Ingen aning om det påverkar men testa att avaktivera Dashcam:n om du har den igång nösta gång det hackar, för att se om det gör någon skillnad.
Gjorde det skillnad?OlleBack skrev:Hah bra idé, Ska prova!Feddan skrev:Ingen aning om det påverkar men testa att avaktivera Dashcam:n om du har den igång nösta gång det hackar, för att se om det gör någon skillnad.
Glömde bort provakler skrev:Gjorde det skillnad?OlleBack skrev:Hah bra idé, Ska prova!Feddan skrev:Ingen aning om det påverkar men testa att avaktivera Dashcam:n om du har den igång nösta gång det hackar, för att se om det gör någon skillnad.
Jag upplever samma sak, och tror att det kom med att AP installerades. Undrar om MCU är överbelastad...
Inte undra på att release notes är ibland tomt för dem vill inte skriva dessa nyintroducerade buggarHelectriC skrev:jag har massa problem med spotify med senaste uppdatering i min bil 2019.12
Spotify låter som en gammal CD-spelare när skivan har ett hack.
Blinkerssignalen försvinner ganska ofta.
Plinget när AP deaktiveras kan hänga kvar och plinget liksom hänger kvar i högtalaren tills man byter radiokanal![]()
Om jag blir av med internet (i tex en tunnel), så kommer inte samma radionkanal eller spotifylåt igång igen när internet är tillbaks. DÅ måste jhag byta kanal eller sång för att få igång allt igen.
airbaglampan flashar till ganska ofta
temperatur i IC nollas ut
Verkar som datorn startar om väldigt ofta och orsakar en del av detta.
Generelt så var inte denna uppdateringen så väldigt bra![]()
sentry var bra dock.