SÅLD - Black signature wall charger säljes
Moderator: Redaktion
SÅLD - Black signature wall charger säljes
Säljer en svart wall charger från referralprogrammet. Har inte varit uppackad.
Förslag på pris är 5000 kr eller högstbjudande.
Den finns i Älvsjö i Stockholm
/Johan
Förslag på pris är 5000 kr eller högstbjudande.
Den finns i Älvsjö i Stockholm
/Johan
Senast redigerad av Johan_a, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Black signature wall charger säljes
Gjorde mitt val i teslaappen någon gång i februari. Så ca 2 månader.
Jag tror jag valde i december... Inte fått nån.Johan_a skrev:Gjorde mitt val i teslaappen någon gång i februari. Så ca 2 månader.
- MrSteelneck
- Teslaägare
Nu bumpar jag min ”konkurrents” tråd (säljer en likadan för samma peng i ÄlvsjöMrSteelneck skrev:5000kr kostar ju en ifrån teslashoppen

MYP -22
MS 75D -17 (såld -22)
MS 75D -17 (såld -22)
Är det type 2 på signature wall charger som levereras till Europa, eller är det Tesla kontakt på den?
Senast redigerad av fredli74, redigerad totalt 1 gånger.
I det här fallet är det exakt samma sak.fredli74 skrev:Är det type 2 på signature wall charger som levereras till Europa, eller är det Tesla kontakt på den?
Jasså? Har lite dålig koll, aldrig kört Tesla i Europa innan Model 3. Så det var bara i USA dom körde sin egna kontakt?evilirish skrev:I det här fallet är det exakt samma sak.fredli74 skrev:Är det type 2 på signature wall charger som levereras till Europa, eller är det Tesla kontakt på den?
4200Johan_a skrev:Förslag på pris är 5000 kr eller högstbjudande.
Vad är skillnaden på en vanlig som man köper på teslas hemsida och sign edition?
Hej!
Ingen skillnad förutom att den här versionen är helt mattsvart och med elon musks signature
Kul att budgivningen är igång!
/Johan
Ingen skillnad förutom att den här versionen är helt mattsvart och med elon musks signature

Kul att budgivningen är igång!
/Johan
Jepp, här i Europa är den nästan identisk med typ2-kontakten. De designade den så den så att de kunde använda samma kontakt både till AC- som DC-laddning:fredli74 skrev:Jasså? Har lite dålig koll, aldrig kört Tesla i Europa innan Model 3. Så det var bara i USA dom körde sin egna kontakt?evilirish skrev:I det här fallet är det exakt samma sak.fredli74 skrev:Är det type 2 på signature wall charger som levereras till Europa, eller är det Tesla kontakt på den?
AC-laddningen fungerar med standard typ2-kontakt. Tesla WallCharger är en standard typ2.
Laddaren finns fortfarande kvar. Den är 7 meter lång och finns i Älvsjö om dagarna. Kan dock ta med den till Norrtälje imorgon om det skulle passa någon bättre.
- MrSteelneck
- Teslaägare
Stänger budgivning imorgon bitti när jag vaknar. 4300 är högsta bud just nu.
4500:- är bjudet.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.