Om den är på så efter ett tag (timmar?) så får jag bara en svart bild när jag lägger i backen.
Stänger jag av dashcam och lägger i backen igen så fungerar bakkameran, aktivera dashcam och det fungera fortfarande (ett tag) ...

Moderator: Redaktion
Hur slår man av och på Dashcam?wilfried skrev:Har märkt en repeterbar bugg med dashcam.
Om den är på så efter ett tag (timmar?) så får jag bara en svart bild när jag lägger i backen.
Stänger jag av dashcam och lägger i backen igen så fungerar bakkameran, aktivera dashcam och det fungera fortfarande (ett tag) ...![]()
Håll dashcam ikonen intryckt några sekunder, så försvinner röda ikonenperre skrev:Hur slår man av och på Dashcam?wilfried skrev:Har märkt en repeterbar bugg med dashcam.
Stänger jag av dashcam och lägger i backen igen så fungerar bakkameran, aktivera dashcam och det fungera fortfarande (ett tag) ...![]()
Är den alltid igång då? Eller behöver jag aktivera den varje gång jag startar en bilresa?Tellus skrev:Håll dashcam ikonen intryckt några sekunder, så försvinner röda ikonenperre skrev:Hur slår man av och på Dashcam?wilfried skrev:Har märkt en repeterbar bugg med dashcam.
Den är alltid igång när röda punkten lyser, vill du spara ett event permanent trycker man till på ikonen en gång, en grön bock dyker upp tillfälligt.perre skrev:Är den alltid igång då? Eller behöver jag aktivera den varje gång jag startar en bilresa?Tellus skrev:Håll dashcam ikonen intryckt några sekunder, så försvinner röda ikonenperre skrev:Hur slår man av och på Dashcam?wilfried skrev:Har märkt en repeterbar bugg med dashcam.
Jag hade samma problem i 2019.8.3, funkar bra igen i 2019.12 (tror dom fixade det i 2019.8.4)wilfried skrev:Har märkt en repeterbar bugg med dashcam.