Svart med vit interiör
Moderator: Redaktion
Svart med vit interiör
Är det möjligen någon på forumet som har en svart Model 3 med vit inredning man skulle kunna kolla på i Stockholmsområdet (helst norrort)? Lagt beställning på svart/svart men funderar på att ändra men skulle gärna se en ”på riktigt” med den specen innan jag börjar försöka justera ordern. Vinare utlovas för besväret 

- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Re: Svart med vit interiör
Personligen skulle jag avråda det om du inte tänkt att foliera bilen dvs.TeslaG skrev:Är det möjligen någon på forumet som har en svart Model 3 med vit inredning man skulle kunna kolla på i Stockholmsområdet (helst norrort)? Lagt beställning på svart/svart men funderar på att ändra men skulle gärna se en ”på riktigt” med den specen innan jag börjar försöka justera ordern. Vinare utlovas för besväret
Den svarta är extremt känslig för repor.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning

Som om Tars skulle veta något om hur olika Teslor är...Tars skrev:Personligen skulle jag avråda det om du inte tänkt att foliera bilen dvs.TeslaG skrev:Är det möjligen någon på forumet som har en svart Model 3 med vit inredning man skulle kunna kolla på i Stockholmsområdet (helst norrort)? Lagt beställning på svart/svart men funderar på att ändra men skulle gärna se en ”på riktigt” med den specen innan jag börjar försöka justera ordern. Vinare utlovas för besväret
Den svarta är extremt känslig för repor.

Men med folie så kan du ju få vilken färg som helst och det bevarar grundfärgen bra. Vet inte vad det kostar på en model 3 men det borde inte vara mycket mer än vad uppgraderad lack kostar.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu var det ju fråga om vit interiör. Men jag håller med om det ni säger. Svart är extremt svårskött. Själv folierade jag min svarta i en svagt pollenfärgad silverPontus skrev:Som om Tars skulle veta något om hur olika Teslor är...Tars skrev:Personligen skulle jag avråda det om du inte tänkt att foliera bilen dvs.TeslaG skrev:Är det möjligen någon på forumet som har en svart Model 3 med vit inredning man skulle kunna kolla på i Stockholmsområdet (helst norrort)? Lagt beställning på svart/svart men funderar på att ändra men skulle gärna se en ”på riktigt” med den specen innan jag börjar försöka justera ordern. Vinare utlovas för besväret
Den svarta är extremt känslig för repor.![]()
Men med folie så kan du ju få vilken färg som helst och det bevarar grundfärgen bra. Vet inte vad det kostar på en model 3 men det borde inte vara mycket mer än vad uppgraderad lack kostar.

eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Intressant, då kanske det är bättre att satsa på annan färg.. foliering är ju dyrare än tillvalet metallic. Men vit interiör är jag fortfarande intresserad av, om man nu ska unna sig båda tillvalen.
- Tars
- Teslaägare
Jag kan visa min.TeslaG skrev:Intressant, då kanske det är bättre att satsa på annan färg.. foliering är ju dyrare än tillvalet metallic. Men vit interiör är jag fortfarande intresserad av, om man nu ska unna sig båda tillvalen.
Bor i Märsta
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.

- Tars
- Teslaägare
Har väl knappt haft någon tesla jag inte....Pontus skrev:Som om Tars skulle veta något om hur olika Teslor är...Tars skrev:Personligen skulle jag avråda det om du inte tänkt att foliera bilen dvs.TeslaG skrev:Är det möjligen någon på forumet som har en svart Model 3 med vit inredning man skulle kunna kolla på i Stockholmsområdet (helst norrort)? Lagt beställning på svart/svart men funderar på att ändra men skulle gärna se en ”på riktigt” med den specen innan jag börjar försöka justera ordern. Vinare utlovas för besväret
Den svarta är extremt känslig för repor.![]()

Samma här, bor i Vaxholm men jobbar i Solna på dagarna. Svart med vit inredning, grym kombo. 

Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Walker skrev:Nu var det ju fråga om vit interiör. Men jag håller med om det ni säger. Svart är extremt svårskött. Själv folierade jag min svarta i en svagt pollenfärgad silverÄr mycket nöjd och 18600.- fattigare.

Jag mötte en svagt pollenfärgad silver idag!
Bor du i mina trakter eller finns det fler 3or med liknande foliering?
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Den rullar oftast i Köping/Västerås.Nicke Nyfiken skrev:Walker skrev:Nu var det ju fråga om vit interiör. Men jag håller med om det ni säger. Svart är extremt svårskött. Själv folierade jag min svarta i en svagt pollenfärgad silverÄr mycket nöjd och 18600.- fattigare.
![]()
![]()
![]()
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Färgen ser identisk ut med den jag mötte idag men den hade mörka fälgar.Walker skrev:Den rullar oftast i Köping/Västerås.Nicke Nyfiken skrev:Walker skrev:Nu var det ju fråga om vit interiör. Men jag håller med om det ni säger. Svart är extremt svårskött. Själv folierade jag min svarta i en svagt pollenfärgad silverÄr mycket nöjd och 18600.- fattigare.
![]()
![]()
![]()
Snygg som tusan.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.