Reflective Coating glastak
Moderator: Redaktion
Reflective Coating glastak
Ska inte det vara Reflective Coating på bakrutan ner till värmeslingorna? 

Model Y LR AWD Solid Black AP 2022
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Re: Reflective Coating glastak
Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tesla Model Y
Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar

- MrStarhouse
- Teslaägare
Fast jag fick det på minR2D2 skrev:Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar
Verkar vara varierande från bil till bil
Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
- OfarligTesla
- Teslaägare
Behandlingen skall tydligen finnas där oavsett. Det blir bara inte rött. Är tydligen 2 olika leverantörer eller så.
- gellerstam
- Teslaägare
Då tar jag tillbaka allt jag skrivit! Beklagar att jag förmedlade, utan att verifiera, det jag läst på Twitter och internet.MrStarhouse skrev:Fast jag fick det på minR2D2 skrev:Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar

Tesla Model Y
Inga konstigheter, jag kompletterade min service ärende med att det fattas på bakre rutan. Så får vi se vad de sägergellerstam skrev:Då tar jag tillbaka allt jag skrivit! Beklagar att jag förmedlade, utan att verifiera, det jag läst på Twitter och internet.MrStarhouse skrev:Fast jag fick det på minR2D2 skrev:Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar

- MrStarhouse
- Teslaägare
Ingen fara, det lugnt,gellerstam skrev:Då tar jag tillbaka allt jag skrivit! Beklagar att jag förmedlade, utan att verifiera, det jag läst på Twitter och internet.MrStarhouse skrev:Fast jag fick det på minR2D2 skrev:Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar

Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
- gellerstam
- Teslaägare
Sprider mer information i ämnet från internet som jag inte verifierat.

Tesla Model Y
Verkar skilja mellan bilarna, eller?
På min M3 byggd i feb 19 blir bara främre glasdelen lavaröd i kontakt med vatten. Bakre delen är dock tonad.
Någon mer med samma ”erfarenhet”? Eller är det ett fel på soltaket/UV skyddet?
På min M3 byggd i feb 19 blir bara främre glasdelen lavaröd i kontakt med vatten. Bakre delen är dock tonad.
Någon mer med samma ”erfarenhet”? Eller är det ett fel på soltaket/UV skyddet?
//P
Sorry alla,,, missade trädens början. Ser nu att man redan kommenterat skillnaderna 

//P
Hur har det gått?R2D2 skrev:Inga konstigheter, jag kompletterade min service ärende med att det fattas på bakre rutan. Så får vi se vad de sägergellerstam skrev:Då tar jag tillbaka allt jag skrivit! Beklagar att jag förmedlade, utan att verifiera, det jag läst på Twitter och internet.MrStarhouse skrev:Fast jag fick det på minR2D2 skrev:Okej, det var synd!gellerstam skrev:Så var det på tidiga modeller. Men det är borta sen en tid före laseringen utanför USA.
Tackar för svar