Beställning av Long Range AWD
Moderator: Redaktion
Beställning av Long Range AWD
Nu är det äntligen dags att lägga beställningen för en LR AWD. Dock undrar jag hur det fungerar med referalkod vid beställning på Teslas webbplats. Kan den läggas in direkt eller måste man ringa in för att fixa det?
Tesla Model 3 LR AWD
Re: Beställning av Long Range AWD
Om du inte har en referralkod som du vill använda dig av så kan du klicka på valfri referral här till höger under någon av TCS medlemmar--------------------------------------------->>drmonty skrev:Nu är det äntligen dags att lägga beställningen för en LR AWD. Dock undrar jag hur det fungerar med referalkod vid beställning på Teslas webbplats. Kan den läggas in direkt eller måste man ringa in för att fixa det?

Annars är ett hett tips att använda Tibors.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Beställt Model Y Performance den 12/2 2022 - Levererad den 15/6 2022
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
"Man kan inte använda sig av media om man ska förstå världen" - Hans Rosling 1948-2017
Yes, jag förstår att man kan använda en referralkod men var i processen anger man denna vid beställning på Teslas hemsida? Jag ser inget sådant på beställningssidan.Jeppe_E skrev:drmonty skrev:Nu är det äntligen dags att lägga beställningen för en LR AWD. Dock undrar jag hur det fungerar med referalkod vid beställning på Teslas webbplats. Kan den läggas in direkt eller måste man ringa in för att fixa det?
Om du inte har en referralkod som du vill använda dig av så kan du klicka på valfri länk här till höger under någon av TCS medlemmar--------------------------------------------->>
![]()
Annars är ett hett tips att använda Tibors.
Tibors?
Tesla Model 3 LR AWD
Nej, alltså, när du klickar på länken https://--- så kommer du direkt till Teslas designstudio och referralkoden blir applicerad.
Exempel: Tibor är chef här inne. Gör mycket gratis för Tesla-communityn.
Exempel: Tibor är chef här inne. Gör mycket gratis för Tesla-communityn.
Beställt Model 3 LR AWD den 28/4 2019 - Levererad den 24/5 2019
Grymt, tack för tipsen! Det är lätt att missa att en referralkod är inte en kod som ska anges i ett formulärfält utan det är en länk som man behöver klicka på 

Tesla Model 3 LR AWD
En till fråga som har uppstått. Om man ska byta in sin privatbil, så får man frågan om det är avdragbar moms på den. Jag utgår från att man ska svara nej eftersom det är en privatbil?
Tesla Model 3 LR AWD
Ja, du ska svara nej.
Model S Long Range 2019 - Midnight Silver Metallic