Allt flyttat till del 1

Här diskuterar vi elektriska fordon från andra tillverkare än Tesla

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Off Grid Byggaren

Allt flyttat till del 1

Inlägg av Off Grid Byggaren »

Allt flyttat till del 1
Senast redigerad av Off Grid Byggaren, redigerad totalt 2 gång.
Audi e-tron 55 Quattro 95 kWh MY19
VW iD4 RWD 80 kWh MY 22
Transportel 950 Flakmoppe 2 kWh MY 04
Användarvisningsbild
mati
elbilist

Re: Släpvagnskörning med Audi e-tron del 2

Inlägg av mati »

Jag kan inte vara annat än jävligt avundsjuk. Eftersom jag alltid på nåt jävla sätt drar nitlotten i kvadrat när det gäller bilar så har min bil inte levererats med dragkrok eftersom de enligt Audi inte finns tillgängliga. Men tagit betalt för kroken har de gjort. Dumt bara att de har levererat bilar med dragkrok både före och efter min bil har levererats. De finns inte än, det dröjer, har jag fått som svar.
Bilhandlaren tycker det är jäkligt pinsamt och har erbjudit mig en annan bil som har krok, men den går såklart på bensin. Det var inte det jag ville ha. :cry:
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare

Re: Allt flyttat till del 1

Inlägg av taliz »

mati skrev:
Jag kan inte vara annat än jävligt avundsjuk. Eftersom jag alltid på nåt jävla sätt drar nitlotten i kvadrat när det gäller bilar så har min bil inte levererats med dragkrok eftersom de enligt Audi inte finns tillgängliga. Men tagit betalt för kroken har de gjort. Dumt bara att de har levererat bilar med dragkrok både före och efter min bil har levererats. De finns inte än, det dröjer, har jag fått som svar.
Bilhandlaren tycker det är jäkligt pinsamt och har erbjudit mig en annan bil som har krok, men den går såklart på bensin. Det var inte det jag ville ha. :cry:
What? Har Audi inte 100% ordnung?!
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Skriv svar