Men GRATTIS till en RIKTIG bil!!!!
Glöm inte att registrera dig som TeslaÄGARE på forumet nu...
...om du får några minuter över mellan körningarna.

Moderator: Redaktion
Skärmdump från FB: (Hoppas det är ok att jag lägger ut den härtaliz skrev:Pics or it didn't happen.
Jeppe_E skrev:Jag kommer nog fortsätta att argumentera med er och nu kan ni ju inte säga att lyssna inte på honom, han har ju inte ens provat en Tesla![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hade gummilister i baksätet på båda sidor som såg ut så här. På höger sida lyckades jag trycka till listen själv, men inte på vänster sida. Tesla Mobile Service teknikern tyckte inte att man skulle lämna listen så där, det är bättre att justera till det så att gummit får sätta sig rätt med tiden. Han satte in en liten dubbelhäftande kudde bakom och tryckte till. Nu ser det perfekt ut.Jeppe_E skrev:Bilen såg bra ut, förutom de lite buckliga gummilisterna, som tydligen är Tesla-standard på Model 3..
Logga in gör du bara om du redan har ett spotify-konto som du vill använda istället för Tesla kontot.Jeppe_E skrev:Antar att det är SBS som inte vet hur man använder spotify
Ja, det är en vanesak hur du ska hålla i ratten bäst för att AP ska bli smidigt. Samma sak med automatiska filbyten om du har den funktionen. Man får liksom lära sig vad den hanterar och hur man bäst använder den.Jeppe_E skrev:AP fungerade också bra, men avvägningen att "apply light force" i rätt mängd var lite svår. Antingen för lite, eller för mycket. Vilket då resulterade i att AP kopplades ur.
Den står här utanför och skämstaliz skrev:Kul! Snyggaste färgen också.
Vad gjorde du med dieselmonstret btw?