Strongarm 6304

Här köper du tillbehör till bilar

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare

Strongarm 6304

Inlägg av Walker »

Undrar om någon tänker ta hem (eller har hemma) ett par gasfjädrar till 3’ans frunk som de kan avvara. (Endast strongarm 6304 är intressanta)
Även de till trunken är av intresse (kommer inte ihåg nr nu)
Om någon beställer hänger jag gärna med på beställningen så kanske frakten blir lägre.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Användarvisningsbild
fredli74
Teslaägare

Re: Strongarm 6304

Inlägg av fredli74 »

Har redan beställt ett par ersättningsfjädrar för mina Beneges som var skit. Körde lite gambling (igen) för jag vet inte om dom nya är Strongarm eller inte. Det jag vet är att säljaren säger att dom är utvalda för att passa Model 3 så att den inte öppnar för snabbt eller stannar för abrupt. Borde få dom i veckan, då kan jag säga om det är något att rekommendera, om det är Strongarm, eller om det är skit och jag behöver hitta något bättre.

(Tack för fjädern, den kom idag)
Användarvisningsbild
Walker
Teslaägare

Inlägg av Walker »

fredli74 skrev:
Har redan beställt ett par ersättningsfjädrar för mina Beneges som var skit. Körde lite gambling (igen) för jag vet inte om dom nya är Strongarm eller inte. Det jag vet är att säljaren säger att dom är utvalda för att passa Model 3 så att den inte öppnar för snabbt eller stannar för abrupt. Borde få dom i veckan, då kan jag säga om det är något att rekommendera, om det är Strongarm, eller om det är skit och jag behöver hitta något bättre.

(Tack för fjädern, den kom idag)
Vassego.
Var köper du?
Sverige? Amerika?
Jag vill gärna ha, men inte beställa från andra sidan jorden och sedan åka på massa skatt, tull, avgifter och annat jox.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Användarvisningsbild
fredli74
Teslaägare

Inlägg av fredli74 »

Köper dom från US. Tull åker du ju bara på när du kommer över 1600kr. Momsen brukar speditionsfirmorna fixa och lägga ihop med frakten. Tycker det är ganska smidigt att köpa från USA. Det är bara när jag köper från Kina som det fastnar i Tullen.

Dom jag beställde nu gick på 570kr för ett par, inklusive snabbfrakt. Då var dom lite dyrare för att nån förmodligen gjort en Evannex (köpt en Strongarm och klistrat egen etikett på). Vi får väl se... :)
Användarvisningsbild
Pontus
Teslaägare

Inlägg av Pontus »

Jag köpte StrongArm för 8 dollar styck för ett år sedan. Någon måste insett att efterfrågan ökat på dessa :? För inte kostar väl frakten 300 spänn?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Användarvisningsbild
fredli74
Teslaägare

Inlägg av fredli74 »

Nä, du har helt rätt, alla vill tjäna pengar. Strongarm 6304 går t.ex. för 23 dollar styck på amazon just nu.
Skriv svar