Frågan har säkert varit uppe tidigare, men hur betalar man (som ny Tesla-ägare) för supercharging?
Testade att ladda på supercharger för första gången idag men då med gratisladdning som jag fick via referral-koden. Men sen när den är slut, hur betalar man då?
Knyter man sitt kreditkort på nåt vis?
Hur betalar man för supercharging?
Moderator: Redaktion
Re: Hur betalar man för supercharging?
Du lägger in ditt kort ja i ditt tesla konto precis som många andra konton på internet nu för tiden. Troligen är det redan gjort sen du beställde och betalade handpenning på bilen.
Ahh, ok då ska jag kolla det och byta kort, för handpenning betalades med företagskortet. Laddningen ska jag betala privat.kenny skrev:Du lägger in ditt kort ja i ditt tesla konto precis som många andra konton på internet nu för tiden. Troligen är det redan gjort sen du beställde och betalade handpenning på bilen.
Ja, exakt så fick jag också göra, råkade betala första superchargingen med företsgskortet just av den anledningen.Gr1pen skrev:Ahh, ok då ska jag kolla det och byta kort, för handpenning betalades med företagskortet. Laddningen ska jag betala privat.