Har äntligen köpt en kylbox som passar i frunken. Var lite nervös att den inte skulle passa men det blev ganska bra. Jag skulle vilja ha en som är något bredare, men nästa storlek gick inte in i frunken.
Jag fick fylla ut med lite mer grejer så att den inte kasar runt när jag kör.
Mycket nöjd.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Nu fick du ju ett par extra mugghållare också! Model X kommer ha ett par extra i tredje raden så om jag kör på samma lösning så har man ju 6 mugghållare!
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Neeej! Dessutom åker jag under 10 mil 98% av tiden. Varför skall man blaska med läsk då? Har aldrig använt mugghållare speciellt mycket i någon bil. I model S räcker de mellan sätena bra för oss. Noll behov av fler. Men det är klart att soccermoms behöver 18 muggar...
Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
Min kommande Model X är också till för att användas och det är ingen bil för miljonen... Model X Signature lär kosta 1,4 miljoner...
Min p85d kostade 1.1 miljoner. Det var egentligen över min budget. Har funderat på Model X nästa år, men vi får se om plånboken klarar av en sån hård misshandel.
Neeej! Dessutom åker jag under 10 mil 98% av tiden. Varför skall man blaska med läsk då? Har aldrig använt mugghållare speciellt mycket i någon bil. I model S räcker de mellan sätena bra för oss. Noll behov av fler. Men det är klart att soccermoms behöver 18 muggar...
Du skulle sett min bil under semestern.
Läsk och Juice i mugghållarna, kaksmulor i sätet och massa annat skräp på golven.
Jag kör oftast långturer. Då måste man ha färdkost.
Bra val av kylbox. Extremt snål rackare, har använt en i sommar....
Körde med min Volvo-kylbox som är termoelektrisk i helgen, den gick hela tiden så kablarna blev varma.
Även när jag fyllde denna med läsk som var rumstemperatur så den gick på högvarv blev inte ens kablarna ljumna.
Mycket nöjd med mitt val.
rea nu på 250kr http://www.clasohlson.com/se/Kylbox-12- ... tt/31-8214
denna sitter bakom förarstolan. Låter nästan inget och kyler bra, håller några redbull och vatten bra kalla. Ger bakre passagerare läskhållare .
fördelen e att bakre lyftutsläpp förser boxen med kalluft så den jobbar mindre.