Another one bites the dust.

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

fmm1000

Another one bites the dust.

Inlägg av fmm1000 »

Om du vill att jag ska göra fler filmer kan du stödja mig genom att använda mit referral link.
http://---
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Another one bites the dust.

Inlägg av HelectriC »

fmm1000 skrev:

Det som är kul med alla dessa jämföresletester är ju att man mer eller mindre måste vara expert för att få fossilbil att gå fort, men i Tesla trycker man bara på gasen och skrattar hahahahha, Jyske bank mannen var nog inte lika cocky efteråt och pinglan i bilen hittade nog nån annan att åka med som inte "den långsamme" ;)
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Stefan T
Teslaägare

Inlägg av Stefan T »

Han dånade i alla fall mest!!!!!!
Oldsmobile Cutlass 1966, Tesla Roadster Sport 2,5 #528, Fiat 500 E La Prima 2021 :)
Användarvisningsbild
elmotor_mattias
Teslaägare

Inlägg av elmotor_mattias »

La Lambon i backen?
Model S LR 2023
Model S P85D 2015
Användarvisningsbild
Bjorn
Teslaägare
Referralkod: ts.la/bjrn381

Inlägg av Bjorn »

Är det bara jag som tycker det är pinsamt och dåligt omdöme att racea så vid ett rödljus bland oskyldiga. Med den texten på bilen måste han ju på nåt sätt känna att han representerar banken. Detta gör iallafall att jag förknippar banken med dåligt omdöme. Kom just på att det kan ju vara en som är otroligt arg på Jyske och har folierat sin bil och åker runt och ställer till oreda för att hämnas. Då är det faktiskt lite kul.

Teslaföraren representerar ju på ett sätt Tesla. Det är ju än mer synd om Tesla blir förknippat med dåligt omdöme.
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

Nej, jag tycker inte heller det såg ut som en lämplig plats för ett race.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
chpaulin
Teslaägare

Inlägg av chpaulin »

Bjorn skrev:
Är det bara jag som tycker det är pinsamt och dåligt omdöme att racea så vid ett rödljus bland oskyldiga. Med den texten på bilen måste han ju på nåt sätt känna att han representerar banken. Detta gör iallafall att jag förknippar banken med dåligt omdöme. Kom just på att det kan ju vara en som är otroligt arg på Jyske och har folierat sin bil och åker runt och ställer till oreda för att hämnas. Då är det faktiskt lite kul.

Teslaföraren representerar ju på ett sätt Tesla. Det är ju än mer synd om Tesla blir förknippat med dåligt omdöme.
Tycker att det räcker att han kör en Lambo för att vara ett dåligt omdömme för banken ;)
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma

Model S 75D -17
Renault Zoe 22kWh -16
Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Skriv svar