Lösa gummilister i ny bil
Moderator: Redaktion
-
Lösa gummilister i ny bil
Jag har lite lösa gummilister i min bil som jag hämtade ut förra veckan och säljaren som jag haft kontakt med innan har inte svarat på mitt mail så jag undrar om någon här vet vem jag ska kontakta eller måsta jag boka in service?
- uppsalatesla
- Teslaägare
Re: Lösa gummilister i ny bil
Jag har samma problem... Följer tråden...
Solid Black Model 3 LR AWD, svart interiör
Jag har med det, och lite annat smått och gått. Mailade karossverkstaden via teslas hemsida i måndags, men har inte hört nåt
Har haft: Model 3 LR AWD Multi-coat red, Nissan Leaf 2018 (12 mån privat leasing) | Sen dumpade sambon mig och nu bensin-bil igen :/
Laddning: Charge Amps Halo | Solcellsanläggnings på 6.4kWh
Ett tips.
Boka in en tid med SC via appen så ringer de upp. Har funkat perfekt för min del!
Boka in en tid med SC via appen så ringer de upp. Har funkat perfekt för min del!

TM3 P svart/svart -24
TM3 P vit/vit -23, såld
TM3 LR AWD grå/vit -21, såld
TM3 LR RWD vit/svart -19, såld
14,6 kWp
TM3 P vit/vit -23, såld
TM3 LR AWD grå/vit -21, såld
TM3 LR RWD vit/svart -19, såld
14,6 kWp
- Vulgarsonic
- Teslaägare
Jepp, samma här, samt en dåligt passad bakdörr.
Bokade service på konto sidan, de ringde upp efter 2 dagar för att kolla detaljer.
Bokade service på konto sidan, de ringde upp efter 2 dagar för att kolla detaljer.
Ja "Begär hjälp" verkar fungera sådär.
Har mailat service-centret nu .. (tror jag, eftersom de inte skyltar med e-post adresser)
Får jag inget svar imorgon så får man boka in service. Segt att det ska vara så krångligt när man bor långt ifrån.
Har mailat service-centret nu .. (tror jag, eftersom de inte skyltar med e-post adresser)
Får jag inget svar imorgon så får man boka in service. Segt att det ska vara så krångligt när man bor långt ifrån.
Har haft: Model 3 LR AWD Multi-coat red, Nissan Leaf 2018 (12 mån privat leasing) | Sen dumpade sambon mig och nu bensin-bil igen :/
Detta har jag gjort för min baklucka som är lite svårstängd. Det min leveranstekniker rekommenderade mig att göra när/om jag hittade något.pefreli skrev:Ett tips.
Å andra sidan sa han också att man skulle stänga frunken genom att trycka på logon "det är förstärkt här"...

20 Mars 2025, 15:00, Tesla såld
22 Mars 2025, 16:00, ID.7 Pro Inköpt!
Tycker också att Tesla genrellt är ganska kass att få kontakt med i offentliga kanaler men skapa en kontakt med någon "riktig" person så får man alltid hjälp.
- uppsalatesla
- Teslaägare
Jag lade ett serviceärende i appen och vips fick jag svar
Lade en verkstadstid sent i augusti, får vi se om listerna hinner lossna innan dess 

Solid Black Model 3 LR AWD, svart interiör