Jag har inte varit så aktiv på det här forumet. Typ för några år sedan skrev jag lite på det amerikanska forumet Tesla Motors Club (tmc) under det här användarnamnet…
Pall startade för inte så länge sedan den här tråden:
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 51&t=16786 [Titel: Vågar man köpa en?]
Han verkar seriöst överväga att skaffa en Model 3, men har tyvärr inte fått till en provkörning av en 3:a hos Tesla i Gbg.
Jag har inte riktigt koll på hur det funkar på det här forumet, men det känns inte som det vore omöjligt att få någon av er att ställa upp på följande:
För närvarande semestrar Pall på Gotland och har har själv skrivit följande i ovan nämnda tråd:
...samt:Pall skrev:.../ Jag får ringa dem igen efter semestern. Om det inte är någon model 3 ägare som tänkt sig att åka till Gotland i sommar, kan bjuda på fika i stugan!
Är det någon som är på Gotland eller ska dit snart, eller senare i sommar finns runt Gbg (eller kanske mellan Gotland och Gbg…)?Pall skrev:.../ Har ringt Tesla center i Göteborg ett antal gånger men finns ingen som svarar. Kort om folk i dessa semestertider kanske.
Ju fler Teslor vi kan få ut på vägarna — desto bättre!

Eller hur!

Ni hittar Pall i ovan nämnda tråd och det är bara att logga in så blir symbolen för att skicka ett Personligt meddelande synlig (den lilla brevsymbolen under användarnamnet)…
Edit: Själv bor jag typ långt ner i Skåne och har tyvärr ingen trea…