Känns ändå skönt då man redan beställt sin raven.

Moderator: Redaktion
Inte alls12man skrev:Vad skulle han svara? Ja? Ådårå?
3an har bättre förvaringsfack, mobilladdare och bättre ventilationslösning. De tre sakerna hade jag tagit till Model S direkt.NilsL skrev:Varför skulle det komma? Model 3 är bra, men S/X har bättre interiör. Större skärm-ar, bättre och tydligare navigation etc etc.
Saknar bara förvaringsfack i dörrarna av det du räknar upp. Annars är jag helnöjd med vår s, och då har inte vi någon centerkonsol mellan framstolarna.Feddan skrev:3an har bättre förvaringsfack, mobilladdare och bättre ventilationslösning. De tre sakerna hade jag tagit till Model S direkt.NilsL skrev:Varför skulle det komma? Model 3 är bra, men S/X har bättre interiör. Större skärm-ar, bättre och tydligare navigation etc etc.
Håller inte alls med, men alla tycker vi olikaNilsL skrev:Varför skulle det komma? Model 3 är bra, men S/X har bättre interiör. Större skärm-ar, bättre och tydligare navigation etc etc.
Det frågades ju också specifikt om en interiör ”revamp”, och han svarade ett rakt ”No”.OfarligTesla skrev:Elon kallade ju inte ens faceliften för en refresh så nog fan kan stora delar av interiören bytas ut utan att han tycker det är en refresh.
Ja, precis det jag säger, de lär köra på som vanligt. Dock är det ju så att deras ribba för vad som är en ”refresh” är rätt så mycket högre än vad vi andra brukar säga. Faceliften tycker nog de flesta var en refresh men inte Tesla så det kan hända mycket på samma gång ändå.Kilowatt skrev:Det frågades ju också specifikt om en interiör ”revamp”, och han svarade ett rakt ”No”.OfarligTesla skrev:Elon kallade ju inte ens faceliften för en refresh så nog fan kan stora delar av interiören bytas ut utan att han tycker det är en refresh.
Mest sannolikt kan vi alltså vänta oss kontinuerliga förändringar och förbättringar precis som det funkat sedan lanseringen av S.
Blev också besviken men samtidigt så innebär de förändringar jag vill se att man i princip bygger en ny bil. Framflyttad förarposition , ny "Model 3" interiör, lägre huv osv. Är mindre skillnad mellan 3 och Y än det jag har i åtanke för S vs S - refresh. Kan förstå att det inte direkt är Teslas prioritet i dagsläget.helix skrev:Blev lite besviken av Elons tweet då jag hoppats på en uppdaterad S snart för då kanske jag köpt en igen. Nu blir det att vänta längre då jag tycker Model 3 är bättre på det mesta förutom plats i bagageutrymmet.