Hur gick det då; hur bra som helst!

Laddade enbart på SuC utom en gång pga massa köer o vägarbeten till Suc utanför Leipzig. Total kostnad för laddning hela resan ca 100kr
Bilen gick mkt bra, få bilar som hänger med på autobahn om man vill gasa på.
NoA funkade bra men det finns förbättringsområden. Dessa har redan nämnts här på forumet.
Navigatorn däremot får högsta betyg. Fram kommer man alltid, den räknade om rutten några gånger så vi slapp kilometerlånga köer främst pga vägarbeten i Tyskland.
Vi körde totalt 4896 km o komforten var på topp. Sköna säten verkligen!
Förbrukningen totalt: 172 Wh/km 840 kWh (2 vuxna o fulltlastad bil).
Rutten gick från Borås-Gedser-Leipzig-Salzburg-Opatija-Valpolicella-Milano-genom Schweiz-Tyskland-Danmark (Stora belt).
En mycket lyckad bilsemester med en outstanding bra bil (Model 3 LR Dual Motor).
