Moderator: Redaktion
gellerstam skrev:Råkade möta LITHIUM i dag på fm. Avbröt samtalet i bilen å pekade å vinkade ..... Kom sen på att jag åker Outlander och att Mr/Ms LITHIUM inte noterade mig ..... Mitt resesällskap undrade vad det var för fel på mig som reagerade så på en mötande bil. LOL ...
hed skrev:Sjukt snygg! Hur ser det ut bakom handtagen när de är folierade? Är de folierade runtom eller enbart det som "syns" ?
nek0 skrev:Hej trippo! Var det du med den fina vita M3 som svängde av från Hakarpsvägen in på Göransbergsvägen, Huskvarna idag runt 16:15?
trippo skrev:nek0 skrev:Hej trippo! Var det du med den fina vita M3 som svängde av från Hakarpsvägen in på Göransbergsvägen, Huskvarna idag runt 16:15?
Det stämmer mycket bra! Mötte jag dig?
nek0 skrev:Du körde efter mig. Skodan som gjorde att du fick köra lagligtVågade inte gasa för att jag tittade mest i backspegeln
![]()
Grattis du har en fin bil.
trippo skrev:nek0 skrev:Du körde efter mig. Skodan som gjorde att du fick köra lagligtVågade inte gasa för att jag tittade mest i backspegeln
![]()
Grattis du har en fin bil.
Tack! Jag är supernöjd!
Tänkte inte på hastigheten. Jag brukar köra hyfsat lagligt i tätbebyggt område. Kör t om 30 på Göransbergsvägen i vanliga fall (är 40).
Faktum är att jag kör lugnare med Teslan än vad jag gjort med tidigare bilar
Användare som besöker denna kategori: Hljungkv, Wester och 11 gäster