Tänkte beställa mig en 3a som tjänstebil i Augusti, men har aldrig ens suttit i en..
Har vi någon i Sundsvall som är i stan någon gång under kommande veckor och som skulle vilja visa upp sin pärla?
Tänkte beställa mig en 3a som tjänstebil i Augusti, men har aldrig ens suttit i en..
Har vi någon i Sundsvall som är i stan någon gång under kommande veckor och som skulle vilja visa upp sin pärla?
/Daniel
Finns i eller nära Sundsvall nästan alltid Har en svart LR AWD. Kan säkert få till att visa den.
Nu ger jag mig ut på djupt vatten, är ju inte i Sundsvall men... Standard svart LR AWD. I Härnösand.
Renault Zoe Q210 -14 Renault Zoe R110 - 19 Skoda Octavia Combi TDI 4x4 -07 Tesla Model 3 LR AWD - 19 Skoda Citigoe IV -20 Nissan Leaf 40kWh -21
Tesla Model Y LR AWD -22
Tesla Model Y LR AWD -25 (Juniper)
Tjena.
Vi har en svart LR med vit klädsel i Timrå. Har åkt 920 mil i Europa under sommaren, och den är fortfarande fin ;D
Vi hade en massa olika laddkort med oss, men tankade bara på Tesla Super Chargers.
Inte ens en kilometer med räckviddsångest! Teslaladdare överallt.
Till alla som inte äger någon Tesla vill jag säga, KÖP! du kommer inte ångra dig!
/Helen & Jocke
/Daniel
Har en LR AWD utan AP på Östermalm. Har semester nästa vecka så går fint att titta på bilen