Hur får man på Pin2drive eg? Jag väljer säkerhet i menyn och sen slår på Pin2drive. En ruta kommer upp där jag kan ange en kod och trycka aktivera. Men när jag gjort det kommer bara samma ruta upp igen, och igen, och igen (tänkte först att man måste ange 2 ggr men den slutar aldrig). Enda sättet att komma ur är att stänga dialogen med krysset eller trycka utanför dialogen. Oavsett så går inte Pin2drive på.
Vad gör jag för fel?
Hur få på Pin2drive?
Moderator: Redaktion
Re: Hur få på Pin2drive?
Du slår in fel kod
Du har redan satt kod tidigare
Har du glömt kan du trycka på länken under knappen aktivera och logga in och ändra kod
Du har redan satt kod tidigare
Har du glömt kan du trycka på länken under knappen aktivera och logga in och ändra kod
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Gissar på att du köpt bilen privat och inte gjort en fabriksåterställning, blev så för mig då. Fast jag slog samma pin som min andra S efter att ha loggat in.
Tack för tipset. Så kan det vara. Jag har köpt bilen begagnad. Trodde jag gjort återställning dock men det kanske ligger kvar. Ska prova att logga in med Tesla kontot
Efter inloggning med teslakontot så fick jag igång Pin2drive. Tackar för hjälpen