Vad gör vi åt detta uttryck (och säkert några fler som jag nu har glömt) när folk byter ut sina gamla brännare till Teslor och andra elbilar? "Ryker" gör det ju inte längre då...
(Jodå, jag sitter uttråkad på ett stillastående pendeltåg.)
"Kör så det ryker"
Moderator: Redaktion
"Kör så det ryker"
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
T-shirts med Tesla-tryck | Få 10 kr/mån i rabatt hos Vimla
Re: "Kör så det ryker"
Jadu, så kan det ju vara. Det tänkte jag inte på...
Sen finns det ju andra uttryck att använda som är oberoende av tekniken, som t.ex. "fullt ös, medvetslös".
Sen finns det ju andra uttryck att använda som är oberoende av tekniken, som t.ex. "fullt ös, medvetslös".
Renault Zoe Iconic 41 kWh S85D 2015, e-UP 2014, 2 reservationer på Model 3
- Nicklas
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ida2603
Re: Re:
Jo, men det fungerar ju inte heller på moderna bilar över lag eftersom det är så mycket anti-sladd, anti-spinn, etc nuchpaulin skrev:Är det inte däckrök vi snackar om då?

- Och då framför allt Tesla som jag verkligen inte får att spinna hur mycket jag än försöker...
Fast jag har faktiskt inte vågat trycka på spinn-loss-knappen... Känns som att det ryker (hihi) en tusenlapp eller två direkt då

Re: Re:
Jag har lyckats med min 85D men bara provat i regn och med anti spinnen urkopplad. Det ryker ju inte men ett fint fyrhjulsställ vart det och tusenlapparna flög inte iväg.Nicklas skrev:Jo, men det fungerar ju inte heller på moderna bilar över lag eftersom det är så mycket anti-sladd, anti-spinn, etc nuchpaulin skrev:Är det inte däckrök vi snackar om då?![]()
- Och då framför allt Tesla som jag verkligen inte får att spinna hur mycket jag än försöker...
Fast jag har faktiskt inte vågat trycka på spinn-loss-knappen... Känns som att det ryker (hihi) en tusenlapp eller två direkt då
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.