Ditec ultra behandling i nacka

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Snap02
Teslaägare

Ditec ultra behandling i nacka

Inlägg av Snap02 »

När jag hämtade ut min LR tesla 3 i solid svart så visst vad den fin men tyckte att finishen saknades på lacken.

Min förra bil en Vw suv körde jag Ditec ultra behandling på o fick en lättvättad bil så jag lämnade in min 3 i nacka Ditec.
När jag fick tillbaka bilen så kan jag bara säga, vilken skillnad! Nu är bilen Verkligen svart o skönt att ha haft pro killar som kollat lacken på ena nya bil.

Dom hade flera 3 inne när jag var där, min bil var nästan helt ok med lacken, lite klent med färg vid insidan av instegen samt vid ovansidan vid reg skylten. Kommer kontakta sc om det.

Tydligen kunde det vara på samtliga färger på 3 an.
Men skillnaden var verkligen stor när dom kört behandlingen på bilen, superlättvättad oxå.

Nu ska jag bara på med dom svarta fälgarna. Klurar fortfarande på chrome delete men risken är att bilen blir för svart.
Ang Ditec nacka. Andra bilen jag gör där, alltid kanon jobb dom hjälpte mig med en liten repa i lacken, sa var jag skulle beställa färgen från sedan fixade dom det gratis.

Där
AB25918D-C2CF-41F9-BA18-37C0CE9466B7.png
Användarvisningsbild
laurc02
Teslaägare

Re: Ditec ultra behandling i nacka

Inlägg av laurc02 »

Hej! Grattis! Snyggt!
Vilken verkstad gjorde Ditec på bilen?
vibrationsfri

Inlägg av vibrationsfri »

Grattis . Funderar på det också . Vad ligger priset på?
Användarvisningsbild
Jjonas
Teslaägare

Inlägg av Jjonas »

Antagligen Nacka Bilvårdshus?

Dom har jag bra erfarenhet av, brukar ligga på runt 7 TKR för Ceramic Ultra.
Tesla Model Y 2022 Deep Blue LR 20" Dragkrok Cineastknapp
Användarvisningsbild
Hebbe
Teslaägare

Inlägg av Hebbe »

Gjorde motsvarande behandling på CarWash i Västerås. Min S fick samma behandling för några år sedan. Kostade även på glas-, skin- och fälgbehandling. Mycket nöjd med resultatet. Men de säger att man inte får tvätta bilen de 4 närmaste veckorna efter behandlingen.

Grabbarna på CarWash gjorde ett strålande jobb och kan rekommenderas.

Hela behandligen gick på ca 10k.
Användarvisningsbild
Snap02
Teslaägare

Inlägg av Snap02 »

laurc02 skrev:
Hej! Grattis! Snyggt!
Ditec nacka. Andra bilen som jag gjort där. Fick en bra check på lackens kvalitet, den var överlag bra.
Har för mig att jag betalade 6500 för ultra behandlingen. Sådan jäkla skillnad när man tvättar bilen. Dom hjälpte mig även med en liten repa som det behövdes lackstift. Man får verkligen leta för att se repan nu.
Har gjort Ditec på ett annat ställe förut, var inte alla bra där. Däremot nacka gör grymma jobb. När jag var där stod det flera tesla 3 där för behandling.
Användarvisningsbild
Jjonas
Teslaägare

Inlägg av Jjonas »

Snap02 skrev:
laurc02 skrev:
Hej! Grattis! Snyggt!
Ditec nacka. Andra bilen som jag gjort där. Fick en bra check på lackens kvalitet, den var överlag bra.
Har för mig att jag betalade 6500 för ultra behandlingen. Sådan jäkla skillnad när man tvättar bilen. Dom hjälpte mig även med en liten repa som det behövdes lackstift. Man får verkligen leta för att se repan nu.
Har gjort Ditec på ett annat ställe förut, var inte alla bra där. Däremot nacka gör grymma jobb. När jag var där stod det flera tesla 3 där för behandling.
Det finns fler Ditec i Nacka, både i Alphyddan och Skvaltan. Vilken av dem var du hos?
Tesla Model Y 2022 Deep Blue LR 20" Dragkrok Cineastknapp
Användarvisningsbild
Snap02
Teslaägare

Inlägg av Snap02 »

Hos Christoffer på Alphyddevägen.
Skriv svar