Beställa takräcke till glastak
Moderator: Redaktion
Beställa takräcke till glastak
Hej!
Funderar på att beställa takräcke från usa-shoppen nu när det är borta från den Svenska. Skulle reta mig ordentligt om jag inte hade det när jag behöver det i vinter...
Är en ”raven” jag har, då borde det väl bara vara att beställa detta? https://shop.tesla.com/us/en/product/ve ... -roof.html
(eller är det någon som hört något om lagersaldo i sverige igen?)
Funderar på att beställa takräcke från usa-shoppen nu när det är borta från den Svenska. Skulle reta mig ordentligt om jag inte hade det när jag behöver det i vinter...
Är en ”raven” jag har, då borde det väl bara vara att beställa detta? https://shop.tesla.com/us/en/product/ve ... -roof.html
(eller är det någon som hört något om lagersaldo i sverige igen?)
Tesla Model 3 Performance-24
Tesla Model Y Performance-22
Tesla Model S LR-19 Raven *Såld* / Tesla Model 3 LR-20 *Såld* / Kia e-Niro-19 *Såld* / Nissan Leaf-18 *Såld* / Golf GTE -15*Såld*
Tesla Model S LR-19 Raven *Såld* / Tesla Model 3 LR-20 *Såld* / Kia e-Niro-19 *Såld* / Nissan Leaf-18 *Såld* / Golf GTE -15*Såld*
Re: Beställa takräcke till glastak
Jag är ingen expert men det står att den passar för bilar byggda FÖRE februari 2019
Raven kom senare
Raven kom senare
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Du kan endast beställa till amerikansk adress via USA-shoppen, men det har du kanske löst?
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Nja, det står att alla bilar med glastak före feb-19 går att göras om så det passar på de också.e5m1r skrev:Jag är ingen expert men det står att den passar för bilar byggda FÖRE februari 2019
Raven kom senare

Min bror bor där, så det löser sig isf.HelectriC skrev:Du kan endast beställa till amerikansk adress via USA-shoppen, men det har du kanske löst?

- KnightRider
- Teslaägare
Jag har beställt en MSLR och ringde leveransavdelningen och sa att jag ville ha ett takräcke med vi leverans så det har de ordnat. Leverans i oktober.
RINGDE KeywordKnightRider skrev:Jag har beställt en MSLR och ringde leveransavdelningen och sa att jag ville ha ett takräcke med vi leverans så det har de ordnat. Leverans i oktober.

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Jag fick ett takräcke med vid min MSLR-leverans i måndags, men det var för tak med taklucka, så jag tror inte att du skalll hoppas för mycketKnightRider skrev:Jag har beställt en MSLR och ringde leveransavdelningen och sa att jag ville ha ett takräcke med vi leverans så det har de ordnat. Leverans i oktober.

- S 85D, Titanium, Panorama, NextGen, Interiör, Luftfjädring, Köldpaket (Såld)
- S LR Raven, Deep Blue, Cream interiör
- S LR Raven, Deep Blue, Cream interiör
- KnightRider
- Teslaägare
Nej jag ska dubbel- och trippelkolla i god tid innan leverans att det är rätt. Ville även ha med en Quick Connection Phone Dock men det visste de inte vad det var så det skulle de kolla upp och återkomma om.BigDaddyT skrev:Jag fick ett takräcke med vid min MSLR-leverans i måndags, men det var för tak med taklucka, så jag tror inte att du skalll hoppas för mycketKnightRider skrev:Jag har beställt en MSLR och ringde leveransavdelningen och sa att jag ville ha ett takräcke med vi leverans så det har de ordnat. Leverans i oktober.
Fick tag i ett takräcke genom reservdelar så slapp beställa från USA.
När man läser om alla som har problem med att få tag i Tesla så har jag hittills bara haft bra upplevelser. Skönt.
När man läser om alla som har problem med att få tag i Tesla så har jag hittills bara haft bra upplevelser. Skönt.

I Stockholm hänvisar de helt fast till webbshoppen och vägrar beställa hem tillbehör åt mig :/TechNerd skrev:Fick tag i ett takräcke genom reservdelar så slapp beställa från USA.
2019 Model S ”Raven” Performance Ludicrous,
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Samma för migKilowatt skrev:I Stockholm hänvisar de helt fast till webbshoppen och vägrar beställa hem tillbehör åt mig :/TechNerd skrev:Fick tag i ett takräcke genom reservdelar så slapp beställa från USA.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning