Hej alla glada Tesla ägare,
Mitt namn är Elias och jag jobbar på Fordonsbolaget som försäljningschef i Upplands Väsby!
Vi har funnits sedan år 2012 och säljer premiumbegagnade bilar och är Honda återförsäljare med cirka 1600 bil om året så har vi en högomsättning med bilar.
Vi har både köpt och sålt väldigt många Tesla bilar genom åren och hittills i år så har vi köpt och sålt cirka 200 st och är supersugna på att köpa in fler. Vi betalar bra och det går väldigt snabbt och smidigt till i processen. Vi är intresserade av samtliga Tesla modeller oavsett miltal.
Går ni i tankarna på att sälja er Tesla eller känner ni någon som möjligtvis har tankarna på att sälja sin bil så är ni hjärtligt välkomna att höra av er till oss och vår inköpsavdelning:
https://fordonsbolaget.se/salj-din-bil alt. inkop@fordonsbolaget.se
Med vänlig hälsning,
Elias Ghazal
Försäljningschef
Fordonsbolaget AB
Sälja din Tesla?! Se HIT!!
Moderator: Redaktion
Re: Sälja din Tesla?! Se HIT!!
Vad hände med alla ni hade i lager? Sålda till Norge? 

https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Hej,
De sålde vi till glada Tesla ägare i Sverige! Ingenting till Norge. =)
De sålde vi till glada Tesla ägare i Sverige! Ingenting till Norge. =)
Intressant det var några här som var oroliga för er då Tesla sänkte nybilspriserna, men nu har ni alltså avsättning för fler? Kul!
Jaså, självklart så påverkade Tesla hela svenska marknaden när de sänkte nybilspriserna. Men de rättade till det några veckor efter och vi kände inte av det så mycket och de är nu sålda till glada nya ägare!
Ja, det stämmer vi är ute efter fler Tesla bilar för att fylla vårt lager med!!
Ja, det stämmer vi är ute efter fler Tesla bilar för att fylla vårt lager med!!
Ni hade en model 3 AWD för typ 750 tkr. Det betyder att ni borde kunna sälja min model 3 RWD för typ 700 tkr och ni kan få köpa den av mig för 600 nu eller 540 om 4 månader, vad säger du?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Kanske dags att börja sälja Teslor för marknadspriser och inte hutlösa summor. Så sjukt många bilförmedlare och firmor som tror de kan få 100-200k mer än vad bilarna är värda ocg vad Tesla själva säljer sina CPO bilar för. Ett tips är kolla i history search på www.teslascout.com för att få ett hum om vad bilar går för.
Marknadspriset är väl det som köparen vill betalaMDurante skrev:Kanske dags att börja sälja Teslor för marknadspriser och inte hutlösa summor. Så sjukt många bilförmedlare och firmor som tror de kan få 100-200k mer än vad bilarna är värda ocg vad Tesla själva säljer sina CPO bilar för. Ett tips är kolla i history search på http://www.teslascout.com för att få ett hum om vad bilar går för.

Skall du redan sälja? Var det inte i våras du fick den?Pontus skrev:Ni hade en model 3 AWD för typ 750 tkr. Det betyder att ni borde kunna sälja min model 3 RWD för typ 700 tkr och ni kan få köpa den av mig för 600 nu eller 540 om 4 månader, vad säger du?
Skickat från min SM-G965F via Tapatalk