600 mil hann det gå. Retligt men skönt att slippa skador på mina två bonusbarn och mig.
Borde väl snart komma ett mejl från Tesla att parkeringssensorerna inte fungerar längre
Hoppas på kort kö i Gbg för en koll på hur mycket som behöver bytas. Det har blivit några mm förskjutning på plasten..
nej det finns en hel fabrik må du tro som bara spottar ut dörrar skärmar och plastbitar som man kan byta lätt och lämpligen måla i samma färg som resten av bilen. det är svårare med barnen
nej det finns en hel fabrik må du tro som bara spottar ut dörrar skärmar och plastbitar som man kan byta lätt och lämpligen måla i samma färg som resten av bilen. det är svårare med barnen
Okej du har rätt, jag spottar bara ur mig kommentarer om allt mellan himmel och jord nu eftersom jag bara har 28 kommentarer kvar upp till 1000-klubben..
Lite spännande att köra "analogt". En sensor gick sönder och hela det systemet ligger nere. Nu går det att köra in på uppfarten utan massa pling vid stolparna.
Lagningen dröjer några veckor då lackverkstan ska iväg på vidareutbildning med Tesla.
Någon som varit och fått något jobb gjort hos Mölnlycke lack och kaross?
Lätta och trevliga över telefon.