Hmm, jag har lite planer på att ge mig in i kompositbranschen med prepreg, autoklav och hela faderullan. Lite coola prylar till Tesla kanske är rätt målgrupp.
Exteriören har de lyckats bättre med än Mansory, i alla fall. Men interiören var ganska gräslig. Förutom centerkonsollen - trevlig, men ganska rejält prissatt
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Intressant prislista om man har problem med för mycket pengar...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
undrar vad det ær dom har monterat i frunken? en baslåda dær gør væl inte så mycket nytta? sen ær det några mystiska knappar under huvudskærmen, ær det radarvarnaren kanske? eller de eftermonterade parkeringsensorerna?
æven om jag sjælv har blå bil, så tycker jag nog inte det passar till den exteriøra ombyggningen. Dær skulle dom nog ha satsat på en svart basbil.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
undrar vad det ær dom har monterat i frunken? en baslåda dær gør væl inte så mycket nytta? sen ær det några mystiska knappar under huvudskærmen, ær det radarvarnaren kanske? eller de eftermonterade parkeringsensorerna?
æven om jag sjælv har blå bil, så tycker jag nog inte det passar till den exteriøra ombyggningen. Dær skulle dom nog ha satsat på en svart basbil.
Det är frunken lär vara radar- och laserdetektorn. Som visst även ska kunna störa ut laser. Såna är väl inte särskilt lagliga i Sverige, va?
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Det är frunken lär vara radar- och laserdetektorn. Som visst även ska kunna störa ut laser. Såna är väl inte särskilt lagliga i Sverige, va?
nej, det ær nog inte helt lagligt, men æven om det hade varit lagligt så ær jag nog inte så intresserad, det ær ju helt kontraproduktivt om skattemedel går till att kontrollera hastigheter och så sætter folk in jammers som omøjliggør mætningen. Men det finns væl många førare som tycker att dom ær lite finare æn andra och dærfør har rætt att vara utanfør den typen av hastighetsmætningar? jag vet inte, men kør man før fort, får man væl stå sitt kast? jag kør ibland før fort och då får jag ta konsekvenserna om det hænder nåt. Blev lite OT ser jag
Senast redigerad av HelectriC, redigerad totalt 1 gånger.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14