Kan lätt bli så en fredagskvällOggechef skrev:Igår fick jag ett nytt vin, nu är det borta helt..

Moderator: Redaktion
Kan lätt bli så en fredagskvällOggechef skrev:Igår fick jag ett nytt vin, nu är det borta helt..
Japp lika här förra helgenbylund skrev:Kan lätt bli så en fredagskvällOggechef skrev:Igår fick jag ett nytt vin, nu är det borta helt..
Har någon fått fel modell när de hämtat?mrmuscle skrev:Kanske en dum ide det där med att
använda VIN finder:)
Verkar ju inte direkt gå att lita på!
Tror det bara är att vänta på tills
dem ringer och säger att man kan
komma och hämta bilen, sen hoppas
på att det är rätt modell som står
där när man kommer fram:)
P Vit med svart inredning beställd
12 aug! Inte hört något än......
Enligt Tesla är min planerad för leverans i slutet av september. Inget har dock hänt på mitt teslakonto efter köpet.mrmuscle skrev:Jaha vad tror ni alla som väntar på leverans. Börjar det närma sig leverans tror ni?
Beställde 12 Aug en P och vill ha nuuuuuuuuuHoppas det händer grejer i veckan. Är väl nån mer båt som kommit i land nu tror jag
Samma här radiotystnad..xp2002 skrev:Enligt Tesla är min planerad för leverans i slutet av september. Inget har dock hänt på mitt teslakonto efter köpet.mrmuscle skrev:Jaha vad tror ni alla som väntar på leverans. Börjar det närma sig leverans tror ni?
Beställde 12 Aug en P och vill ha nuuuuuuuuuHoppas det händer grejer i veckan. Är väl nån mer båt som kommit i land nu tror jag
Fem månader är ju sjukt länge! Vilken modell har du beställt?bonath skrev:Jaha, då har man väntat snart fem (5) månader sen beställningen 12/4.
Har fått VIN o leveransdatum 20/9 men fortfarande inget regnummer.
Tror inte lev.dat kommer att hålla.
Har mailat en kontakt på Tesla om hur det ser ut men inget svar....
Spasicm3p skrev:Fem månader är ju sjukt länge! Vilken modell har du beställt?bonath skrev:Jaha, då har man väntat snart fem (5) månader sen beställningen 12/4.
Ser inte signaturen på telefonen. Aha okej, det är ju faktiskt katastrof dåligt från Teslas sida!bonath skrev:Spasicm3p skrev:Fem månader är ju sjukt länge! Vilken modell har du beställt?bonath skrev:Jaha, då har man väntat snart fem (5) månader sen beställningen 12/4.
Står i signaturen.
Beställt Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar den 12 april 2019.
bonath skrev:Spasicm3p skrev:Fem månader är ju sjukt länge! Vilken modell har du beställt?bonath skrev:Jaha, då har man väntat snart fem (5) månader sen beställningen 12/4.
Står i signaturen.
Beställt Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar den 12 april 2019.
2-3 månader ska det kunna ta att få bilen. Så lugna dig.Tobberoth skrev:Beställde en midnight silver M3 LR den 1/9, fortfarande ingen kontakt från Tesla eller VIN på kontot (tittar med VIN finder). Vet att det är högt tryck på Tesla för tillfället, men hur länge är det rimligt att vänta på detta innan man bör bli orolig och kontakta dem, är 1-2 veckor på tok för kort kanske? Är fullt medveten att det är högst otroligt att jag skulle kunna få bilen innan slutet av oktober, men vore ju skönt att höra något preliminärt från tesla i alla fall. På bilens konto-sida står det att nästa steg är "Vi håller på att upprätta din faktura och kommer att kontakta dig för att ordna med din slutbetalning.", så jag utgår från att det inte är något mer jag behöver göra på min sida?
Beställde en likadan dagen innan dig. 18" aero och svart inredning och dragkrok. Har samma status på hemsidan som du.Tobberoth skrev:Beställde en midnight silver M3 LR den 1/9, fortfarande ingen kontakt från Tesla eller VIN på kontot (tittar med VIN finder).
FinaFisken skrev:Beställde en likadan dagen innan dig. 18" aero och svart inredning och dragkrok. Har samma status på hemsidan som du.Tobberoth skrev:Beställde en midnight silver M3 LR den 1/9, fortfarande ingen kontakt från Tesla eller VIN på kontot (tittar med VIN finder).