Det finns ju några som kan byta batteri på en Tesla.e5m1r skrev:90? Är inte det batteri med sämst kemiTars skrev:Bump
Remuz....

Moderator: Redaktion
Det finns ju några som kan byta batteri på en Tesla.e5m1r skrev:90? Är inte det batteri med sämst kemiTars skrev:Bump
Remuz....
Min är hos Werksta nu, men när den är tillbaka så är den till salu. Har bud på 1M från en bilfirmaTars skrev:Bump
Remuz....
Will doe5m1r skrev:@danni har beställt ny hör med han
Budade på denna.Walker skrev:
Ah! Det är DEN.Tars skrev:Budade på denna.Walker skrev:
Den slutade på 961000:-.
Jag la 950.000:-
Tycker inte denna är värd mer då den både har varit med om en krock samt är omlackerad till en annan kulör.
Sen kostar en helt ny inte långt ifrån, så då indrar jag varför jag ska köpa den som annonseras på blocket.
950’?Remuz skrev:För det priset är min tillgänglig väldigt fort
Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Nu måste du starta tråd med inlägg 5000.Tars skrev:Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jag ändrar dårå.....
Nära nu!!!!!MDurante skrev:Nu måste du starta tråd med inlägg 5000.Tars skrev:Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jag ändrar dårå.....
Ja jäklar!MDurante skrev:Nu måste du starta tråd med inlägg 5000.Tars skrev:Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jag ändrar dårå.....
Ingenting mot din track record, 7 inlägg om dagen i fyra och ett halvt år. JisesBjelke skrev:Ja jäklar!MDurante skrev:Nu måste du starta tråd med inlägg 5000.Tars skrev:Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jag ändrar dårå.....Grattis då Tars
Tack!Bjelke skrev:Ja jäklar!MDurante skrev:Nu måste du starta tråd med inlägg 5000.Tars skrev:Jajajajajsjsjsjsjflclfjelsldmld.MDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.
Jag ändrar dårå.....Grattis då Tars
Vilka på forumet stör sig på det? Tror ingen orkar läsa ända till slutet i hans listaMDurante skrev:Står i din profil med fel nomenklatur, något vissa på forumet stört sig på. X LR P heter din beställda bil tack. Eller DUAL MOTORTars skrev:
Nu återstår bara vilken.