Positiva erfarenheter av försäljning till Riddermark Bil AB.

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
SR-71-BlackBird
Teslaägare
Referralkod: ts.la/stefan9931

Positiva erfarenheter av försäljning till Riddermark Bil AB.

Inlägg av SR-71-BlackBird »

Har beställt en Model 3 till min fru och har funderat hur jag skulle sälja hennes bil. Hamnade i fredags framför Riddermars bils hemsida och blev uppring en stund senare, kunde ej ta det samtalet men ringde själv tillbaka på em, otroligt smidig process med ett bra inköpspris, idag kl11 kom dom och hämtade bilen och pengarna sitter sedan en stund på kontot.

Bra och smidiga verktyg för att bekräfta och skriva på förslag och det slutgiltiga köpekontraktet. Rekommenderas!
Beställd 15/5-19, Tesla Model S Ludicrous, blå med svart inredning.
Beställd 28/9-19, Tesla Model 3 SR+ RWD, vit med svart inredning.
Beställd 22/11-19, Tesla Cybertruck Dual Motor AWD
Verdi

Re: Positiva erfarenheter av försäljning till Riddermark Bil

Inlägg av Verdi »

Det är i regel smidigt att sälja till bilfirmor. Risken är att man får lite för dåligt betalt för de räknar ju med att tjäna pengar på din bil. :) Men jag tycker att det är skönt. Strul-risken minskar avsevärt.
Användarvisningsbild
Oopsen
Teslaägare

Inlägg av Oopsen »

Jag har samma positiva upplevelse av Riddermarks. Snabbt, och väldigt bra betalt. Blev nästan att köra gratis senaste året. Nu väntar jag bara på att få S:en levererad. Trodde den skulle bli klar innan kvartalsskiftet, men det bidde den inte. Står väl för långt in i hallen. Köpte en lagerbil för att få snabb leverens..
Model X Plaid -22 (Vit/Vit) shit vilket monster :lol: :o
Modell 3 LR -21

Model X LR (Vit/svart) Beställd och avbeställd
Modell S Raven LR -20- såld
Kia Niro PHEV - 19 Såld
Användarvisningsbild
Leo
Teslaägare

Inlägg av Leo »

Sålde en Alhambra till Kamux i våras. Smidigt på samma sätt.

Försökte själv via Blocket under 5v. Bara tokskallar och riktiga skambud :( Trots att bilen var i perfekt skick, bara hade gått 5900mil, hade ”rätt” utrustning, precis nyservad, splitter nya däck osv.

Slutade med att jag fick begärt annonspris av Kamux. De sålde den sen på 3v med 25” i vinst men många betalar tydligen glatt mer hos handlare.
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Skriv svar