.
Moderator: Redaktion
Re: Emporia parkering
Och varför parkerar man på elbilsplatsen utan att ladda? Har man inte laddbehov ställer man väl på vanlig plats och lämnar laddplatserna för de som ev måste ladda för att komma hem/vidare?!
Böter för det beteendet är väl självklart! Hade skämts för att överklaga det....
Böter för det beteendet är väl självklart! Hade skämts för att överklaga det....
Model Y LR, White pearl, svart inredning, 20" Induction och EAP
Alla andra platser var tyvärr upptagen och därför parkerade jag där för att sticka in 20 min.
Ingen idé att ladda 1 kWh men vanligtvis brukar elbilplatser vara "Skylten anger att fordon med möjlighet till extern laddning av elektricitet får parkera på p-platsen vilket innebär att fordon som drivs av fossila bränslen inte får parkera där."
Ingen idé att ladda 1 kWh men vanligtvis brukar elbilplatser vara "Skylten anger att fordon med möjlighet till extern laddning av elektricitet får parkera på p-platsen vilket innebär att fordon som drivs av fossila bränslen inte får parkera där."
Du menar på fullaste allvar att ALLA platser på och kring Emporia var upptagna? Jobbade mitt emot Emporia i 3 år och har svårt tro det....anna__ skrev:Alla andra platser var tyvärr upptagen och därför parkerade jag där för att sticka in 20 min.
Tror tyvärr du är på fel forum för att få nån medkänsla för det här.....
Model Y LR, White pearl, svart inredning, 20" Induction och EAP
Parkerar du också på handikapplatser om parkeringen är rätt full och du äger en krycka?
Re: .
Trådlöst laddad. Man får ändå hoppas emporia vet att de inte har trådlös laddning.kontakten2 skrev:Denna tråd kan bli rolig. Här har även någon eller några säkert blivit biced eller vad det kallas.
Hoppas sentry mode var aktivt så vi snart få se en video när bilen blev lappad.
Ett sätt att komma undan är att hävda bilen blev trådlöst laddad
Det kan vara en av teslas alla nya funktionerFolke skrev:Trådlöst laddad. Man får ändå hoppas emporia vet att de inte har trådlös laddning.kontakten2 skrev:Denna tråd kan bli rolig. Här har även någon eller några säkert blivit biced eller vad det kallas.

Finns företag som säljer det till model S.kontakten2 skrev:Det kan vara en av teslas alla nya funktionerFolke skrev:Trådlöst laddad. Man får ändå hoppas emporia vet att de inte har trådlös laddning.kontakten2 skrev:Denna tråd kan bli rolig. Här har även någon eller några säkert blivit biced eller vad det kallas.
Böterna är väl bara att acceptera, har man gjort fel så har man.
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.