Vet ej om detta är förhandlat tidigare, jag hade lite lite rost, sprayade en dutt 5-56.
Öppna bakluckan o skruva bort plastlocken, se bild nedan från teslaownersonline.com
https://teslaownersonline.com/attachmen ... jpg.11501/
GDS Tips
Moderator: Redaktion
- Tellus
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ove13063
Re: GDS Tips
Framskärm tipset från annan forum medlem kanske också passar här, eller finns liknande GDS tråd för model 3 redan?
Lossa lite med 10mm hylsa, justera skärmen så den er tar i, dra åt igen. Bilden är efter justering.
Lossa lite med 10mm hylsa, justera skärmen så den er tar i, dra åt igen. Bilden är efter justering.
3P 2019 / $ Pläd 2023 / YP 2024 / Juniper AWD 2026 / SigenStor 14,8kWp 24kWh
Jag försökte justera min idag, släppte på skruven så den verkligen var lös, men kunde inte rubba skärmen, satt din stenhårt också?Tellus skrev:Framskärm tipset från annan forum medlem kanske också passar här, eller finns liknande GDS tråd för model 3 redan?
Model 3 Long Range AWD
- gellerstam
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/magnus28392
Vänster satt hårt åt mig och höger var mkt lättjusterad.Nico skrev:Jag försökte justera min idag, släppte på skruven så den verkligen var lös, men kunde inte rubba skärmen, satt din stenhårt också?Tellus skrev:Framskärm tipset från annan forum medlem kanske också passar här, eller finns liknande GDS tråd för model 3 redan?
Tesla Model Y
Kanske lacken som "limmar" ihop skarvarna.Nico skrev:Jag försökte justera min idag, släppte på skruven så den verkligen var lös, men kunde inte rubba skärmen, satt din stenhårt också?Tellus skrev:Framskärm tipset från annan forum medlem kanske också passar här, eller finns liknande GDS tråd för model 3 redan?
Tesla Y LR -22 EAP