Som så många andra
Har inte fått dom än.
Nu behöver jag centercaps med Tesla-logo på som passar dessa fälgar.
Vart hittar jag dessa?
Köpte svarta fälgar så det måste matcha det.
Moderator: Redaktion
De är vävda körde första året på liknandeHelectriC skrev:Jag beställde härifrån, https://3dcarstickers.com/category/tesla/ för några år sen (dock till andra fälgar än PH turbin). Nu kommer jag inte ihåg om PH turbin har platta center caps eller välvda (säkert svårt att fästa de på välvda)
Hmm, förstår inte vad du menar riktigt. Gjorde hål i vad?e5m1r skrev:Lycka till
Jag gav upp köpte teslas original och gjorde hål i PH original för att teslas skulle passa i dem
Blev riktigt bra
Har du hittat på eBay som passar med säkerhet?mans71 skrev:ebay
PH centrumkåpan är i plast med en metallbit överville9 skrev:Hmm, förstår inte vad du menar riktigt. Gjorde hål i vad?e5m1r skrev:Lycka till
Jag gav upp köpte teslas original och gjorde hål i PH original för att teslas skulle passa i dem
Blev riktigt bra
Nej jag har inte köpt någon själv men konstaterade bara att en googling gav rätt många svar ("sponsrad" överst) som bl.a. pekade på ebayville9 skrev:Har du hittat på eBay som passar med säkerhet?mans71 skrev:ebay
Jag provade att ”tejpa” men det är inte platt yta så det funkar så därville9 skrev:Fick hem mina nya däck och fälgar idag.
Se bilder!
Funderar på om man kan tejpa Tesla-stickers över bara?
Den svarta delen av centercapen är 6cm i diameter.
Funderar även på, hur ser man att det är Tpms på som det är beställt med?![]()
Om det är från megahjul så, ja då sitter det TPMS där. De är seriösa och välbekanta med Tesla. Pratat rätt mycket med Simen (ägaren) när jag hämtat mina grejer (han kan snacka!ville9 skrev:Fick hem mina nya däck och fälgar idag.
Funderar även på, hur ser man att det är Tpms på som det är beställt med?![]()
Snyggt med grå fälgar till rösa bilen!PerS skrev:Fick mina PH turbin (gunmetal) för ett par dagar sedan med Winrun R330, får se hur mkt räckvidden påverkas jämfört med mina Aero...
Beställde även vinterdäck.
Inga problem med TPMS, fungerade automatiskt efter en stund.
Storlek på fälgarna? Såg riktigt fint ut.PerS skrev:Fick mina PH turbin (gunmetal) för ett par dagar sedan med Winrun R330, får se hur mkt räckvidden påverkas jämfört med mina Aero...
Tack, jag valde 18”, fick hjulen färdiga att montera från megahjul, så det var bara att hissa upp och byta som vanligt. För vinterdäcken kommer jag förstås behöva hjälp av lämplig däckverkstad.mwest skrev:Storlek på fälgarna? Såg riktigt fint ut.PerS skrev:Fick mina PH turbin (gunmetal) för ett par dagar sedan med Winrun R330, får se hur mkt räckvidden påverkas jämfört med mina Aero...
Klistermärken på PH turbin funkar så där då centrumkåpan inte är plattville9 skrev:Lyfter denna tråd.
Såg att någon annan i forumet postade inlägg om stickers / klistermärken som passade just dessa Megahjul PH Turbin. Men hittar inte inlägget nu