mati skrev:Bjelke skrev:Jerker skrev:LarsL skrev:Det är därför de har brist, de ska skicka ut två krokar till varje bil

Det de lider verklig brist på är organisation.
Ja det har ju slutat några på Tesla så.....

Att de försöker kopiera Teslas bilar på ett eller annat sätt är väl positivt, antar jag. Men resten behöver de inte försöka härma. Det blir liksom inte så bra.
Precis, och utifall någon undrar så menade jag att några som slutat på Tesla verkar ha börjat på Audi istället och vi vet ju hur det (inte) funkar på Tesla liksom... Brist
på kommunikation, reservdelar som inte finns (även när dom tror att dom gör det tills dom kollar på lagret), felaktigt utförda reparationer osv osv... Det verkar i
det här fallet mycket bekant beteende på Audi...
Jag har haft båda mina bilar på Teslas verkstad i Väsby nyligen och BÅDA har reparerats felaktigt. Skitkul... NOT

Den ena har jag köpt privat så den kommer jag att
kräva att Tesla rättar till utan kostnader osv för mig (reklamation). Den andra tänker jag också göra liknande eftersom dom helt enkelt inte ens försökte fixa det jag bokade tid
för från början (och fick bekräftat).