Skillnad i app-knappar olika telefoner
Moderator: Redaktion
Skillnad i app-knappar olika telefoner
Jag installerade Tesla appen i fruns telefon och såg där en knapp under klimat som jag inte ser på min, nämligen framrutsvärmen som alltså går att slå på och av på hennes men inte min. Min telefon är en iPhone XS Max, hennes en iPhone SE.
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"
MS LR 2023 FSD, HW 4, 19"
Re: Skillnad i app-knappar olika telefoner
Du har antagligen inte senaste versionen av appen i din telefon. Den här funktionen kom i senaste uppdateringen av appen och funkar i kombination med v10 på bilen.
Uppdatera appen på din telefon så kommer det funka även för din del
Uppdatera appen på din telefon så kommer det funka även för din del

- Teslaspolen
- Teslaägare
Ska vara olika versioner av appen.
Vissa säger sig ha senaste versionen av Tesla appen med just den knappen på Android, men jag har ingen trots att telefonen bestämt hävdar att det inte finns någon uppdatering att hämta. Så det verkar lite smått konstigt...
Vissa säger sig ha senaste versionen av Tesla appen med just den knappen på Android, men jag har ingen trots att telefonen bestämt hävdar att det inte finns någon uppdatering att hämta. Så det verkar lite smått konstigt...
Har tagit det oranga pillret https://www.youtube.com/channel/UC0intL ... G-xAvUEO-A
Har en Samsung och haft den knappen ett rätt bra tag nu känns det som...iaf några veckor tror jag.
Model Y LR, White pearl, svart inredning, 20" Induction och EAP
Ja, faktiskt. Thx.helix skrev:Uppdatera appen på din telefon så kommer det funka även för din del
M3 SR+ 2019 FSD, HW 2.5, HW 3, 18"