Hade varit kul att se en Line up med alla Teslas modeller inkl X och en mer översiktlig filmning. Kanske kasta in värsta XC90 som ref.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Synd att dom inte startade samtidigt. Blir svårt att se skillnaden då genom att avståndet i meter ökat med farten om starten inte är samtidigt. (Alltså även om dom accelererat lika fort.)
Driving - Polestar 2, Dual motor LR
Tror han tog en timeout efter att ett bråk eskalerade och fick modereras bort.
Ja, han har faktiskt inte skrivit något sedan det bråket... Men det måste ju vara flera veckor sedan?
Tänk om han blev så illa berörd av bråket att han valde att sälja sin Tesla och köpa en VW TDI istället? Det valet ångrar han nog idag isåfall...
Tror han tog en timeout efter att ett bråk eskalerade och fick modereras bort.
Ja, han har faktiskt inte skrivit något sedan det bråket... Men det måste ju vara flera veckor sedan?
Tänk om han blev så illa berörd av bråket att han valde att sälja sin Tesla och köpa en VW TDI istället? Det valet ångrar han nog idag isåfall...
Hehe ja det lär han
Skämt och sido så hoppas jag han kommer tillbaka och delar med sig av sina orubbliga åsikter
Chefsarkitekt på Hälsa Hemma
Model S 75D -17 Renault Zoe 22kWh -16 Model S LR -19
Renault Zoe 41kWh -19
Model 3 LR -22
Hybris hälsar att han mår bra men har sjukt mycket jobb att sköta just nu (så han på nåt sätt prioriterar det framför sekten? )
Han återkommer när saker och ting har normaliserats.
Tror han bara försöker få ihop till uppgraderingen...
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Konstigt, jag funderade just över Hybris när jag läste den här tråden och plötsligt dök frågan upp i tråden. Har han verkligen tagit så illa vid sig att han har valt att överge oss? Eller har han blivit bortrövad av elbilsfientliga shejker? Inga nyhetsrubriker om mystiska händelser i Uppsala innefattande extrema lågtflygande elbilar...
Var är du Hybris? Vi saknar dig!
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.