Inredning model 3

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
LasseL
Teslaägare

Inredning model 3

Inlägg av LasseL »

Vad skiljer egentligen på premiuminredning och begränsad premiuminredning ?

Vad jag kan läsa så ingår abonnemang i premium under 1 år .. kan man köpa till detta till SRPlus eller är det annan programvara i dom ?

Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Re: Inredning model 3

Inlägg av Jerker »

Jag undrar också.
Användarvisningsbild
taliz
Teslaägare

Inlägg av taliz »

Främst är det bättre stereo i premium.
Annars är det mest mjukvarugrejer.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas

Perfect is the enemy of good.

Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Inlägg av Jerker »

Vad menas med abonnemang? Jag kan använda Netflix och Youtube och surfa med webbläsare och har en SR+.
Remih

Inlägg av Remih »

Jerker skrev:
Vad menas med abonnemang? Jag kan använda Netflix och Youtube och surfa med webbläsare och har en SR+.
Just nu kan du det, men ingen vet hur länge det kommer att vara så. Det står bara att dem tillfälligt aktiverat streaming över LTE för SR+. Men man får väl anta att de kommer erbjuda någon form av abonnemang när de släcker funktionen igen. :)
Användarvisningsbild
Jerker
elbilist

Inlägg av Jerker »

Remih skrev:
Jerker skrev:
Just nu kan du det, men ingen vet hur länge det kommer att vara så. Det står bara att dem tillfälligt aktiverat streaming över LTE för SR+. Men man får väl anta att de kommer erbjuda någon form av abonnemang när de släcker funktionen igen. :)
OK, som jag misstänkte, då. Tycker att man borde kunna dela sin egen mobils nät och använda det utan kostnad.
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Referralkod: ts.la/lars74032

Inlägg av LarsL »

Största skillnaden är ju att de avaktiverat sätesvärmen i bak. Fast det är bara mjukvarulåst.
Sen är det ju inte satellit bilder på kartan.
Det enda hårdvarumässiga är stereon som är lite klenare i SR+.

Hoppas verkligen att det går att köpa till premium connection när/om de väljer att avbryta frigivningen. Vore ju trevligt om man i så fall fick stolsvärme och satellit bilder också.
Användarvisningsbild
e5m1r
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av e5m1r »

LarsL skrev:
Största skillnaden är ju att de avaktiverat sätesvärmen i bak. Fast det är bara mjukvarulåst.

Hoppas verkligen att det går att köpa till premium connection när/om de väljer att avbryta frigivningen. Vore ju trevligt om man i så fall fick stolsvärme och satellit bilder också.
De har slutat montera dimljus så man kan anta att de slutat med säten som har värmeslinga i
Kommer säkert med tiden bli fler skillnader de första SR+ är dock mer eller mindre bara mjulvarulåsta ( ok nån jögtalare saknas men thats it )
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Användarvisningsbild
LarsL
Teslaägare
Referralkod: ts.la/lars74032

Inlägg av LarsL »

e5m1r skrev:
LarsL skrev:

De har slutat montera dimljus så man kan anta att de slutat med säten som har värmeslinga i
Kommer säkert med tiden bli fler skillnader de första SR+ är dock mer eller mindre bara mjulvarulåsta ( ok nån jögtalare saknas men thats it )
Min har både dimljus och sätesvärme i baksätet monterat. Dimljusen fungerar fortfarande medan sätesvärmen fungerade först men försvann efter första veckan.
Skriv svar