Igår (31:e Oktober) fick jag ett ohyggligt otrevligt mail från Tesla i Nederländerna... Att jag hade en obetald faktura på 19.850:- som var 234 dagar försenad....

Till saken hör att jag är extremt noggrann med fakturor och betalningar i mitt bolag.
Det konstiga är att jag inte har den blekaste aning om vad detta kan tänkas vara. Jag beställde min Tesla Model 3 LR AWD i Februari 2019, lade i efterhand till vinterdäck. Dessa kom på min slutfaktura och allt var frid och fröjd, tycker kag. Det var precis innan prissänkningen och blev då lovad AP som lite plåster på såren - Och den uppgraderingen har kommit för länge länge sedan och funkar fint. Minns inte vad den skulle kosta, kan det vara denna de har irrat till det med?
Sedan dess har jag även köpt lite tillbehör, såsom allvädersmattor och lite kablage och kapslar till Aero-fälgar o.s.v. Men dessa betalar man ju med kort direkt. Jag lade till FSD, för några veckor sedan och även detta betalades med kort (men jag har inte fått något kvitto på köpet som jag behöver för boköringen). Hur som haver är det inget av ovanstående som matchar 19.850:- så jag kan verkligen inte för mitt liv begripa varför de skickar ett otrevligt mail om att jag ska betala dem inom 5 dagar.
Är det någon mer som får denna typen av mystiska påminnelse-"fakturor"? Är det vanligt förekommande med detta virriga?

Jag har så klart väldigt svårt att få tag på någon på Tesla att diskutera detta med - Har ni några bra tips? Det känns lite viktigt då de bara gav mig 5 dagar att betala... Vad som händer sen vet jag inte.
Mvh,
Joakim