Ett dygn senare, så är jag på diverse sidor och tittar på och läser om den. Går och funderar på om jag får plats med den framför huset bredvid min Model S

Moderator: Redaktion
Wir skrev:Ahh, håller med. Tyckte den var ful från början, men nu tycker jag "vanliga" ser riktigt tråkiga ut. Det vore inte helt fel att ha en bil med hållbart stål som man inte behöver vara rädd om. Hoppas det kommer en lite mindre variant av den i framtiden. Cybertruck känns lite för stor att parkera i stanhelix skrev:Sjukt att initiala känsla var WTF! Nu efter ett dygn så vill man bara ha en sån där pickis på uppfarten![]()
Verkar vara många som gör samma resa från att tycka den är skitfull till att faktiskt gilla den skarpt! Specarna vs Pris är ju helt galet bra! Man blir ju rätt nyfiken på vad Tesla har i rockärmen för nästa Model S/X på batterifronten.
Tack Tesla för att ni gör bilbranschen mycket roligare att följa istället för det konservativa med inkrementella och förutsägbara uppdateringarna vi levt med senaste årtionden
https://ww.electrek.co/2019/11/23/tesla ... tte-black/Tesla Cybertruck: a look at beautiful different colors as Musk confirms matte black
Helt klart snyggare!Baretta skrev:
Bjelke skrev:Jo det lär den väl bli men det är ju iaf ff rostfritt under
Jag skulle nog foliera den om jag köpte en... Typ steam punk kanske...
146k Cybertruck orders so far, with 42% choosing dual, 41% tri & 17% single motor
S3XY SCAR snarare?Zalman3 skrev:Varför heter den Cybertruck?
Därför att det ska bli S3XY CAR!
Haha tråden flippar utbylund skrev:S3XY OSCAR
(+ Original Roadster)
110M3apan skrev:Ingen som har sett eller hört någon siffra på ev toppfart?
Hoppas den går att beställa med vita inredningen...