Hej,
Nyfiken på hur ni andra förhåller er till våra bilar som kanske rullat 20k mil och har 3-4år i nacken?
Gäller samma tänk som ICE bilar eller rycker man på axlarna lite och tänker - "Äh skitsamma, jag har ju några år kvar av min 8år garanti"?
Långmilare och EV
Moderator: Redaktion
Re: Långmilare och EV
Knappt inkörd!
Jag körde ju Mercedes och de var lite lagom inkörda efter 20000 mil. Vid 30000 börjar skavankerna komma och vid 40000 mil får man fundera på ny bil.
Jag körde ju Mercedes och de var lite lagom inkörda efter 20000 mil. Vid 30000 börjar skavankerna komma och vid 40000 mil får man fundera på ny bil.
Re: Långmilare och EV
Uppfriskande @LarsL!
Hur tänker andra kring 2a handsvärdet på långmilare?
Nog har vi sett ex-Taxi bilar rulla bra mkt mer än så men är fundersam på vad för kostnader som kan dyka upp när man går över 25-30k mil?
Vad är det för riktlinjer som gäller för att Tesla ska byta ut batteriet? Vad för problem är täckt under garanti vs. Inte?
Hur tänker andra kring 2a handsvärdet på långmilare?
Nog har vi sett ex-Taxi bilar rulla bra mkt mer än så men är fundersam på vad för kostnader som kan dyka upp när man går över 25-30k mil?
Vad är det för riktlinjer som gäller för att Tesla ska byta ut batteriet? Vad för problem är täckt under garanti vs. Inte?