Nu sänker BMW i3 med upp till 105.000NOK.
https://www.dinside.no/motor/105000--bi ... 1562331429Över natten gjorde den elektriska BMW i3 105 000 kroner billigare. Det är nu ett fullt priskrig på nya elbilar - och du kan göra ett köp.
Moderator: Redaktion
https://www.dinside.no/motor/105000--bi ... 1562331429Över natten gjorde den elektriska BMW i3 105 000 kroner billigare. Det är nu ett fullt priskrig på nya elbilar - och du kan göra ett köp.
De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.taliz skrev:Oh noes! Dags för lynchmobb!
Eller?!
Tesla sänkte priset på Performance med 50 lax bara några veckor efter jag köpte.Verdi skrev:De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.taliz skrev:Oh noes! Dags för lynchmobb!
Eller?!
Så att om man framför minsta lilla kritik mot ditt kära Tesla så är det att betrakta som en lynchmobb? Ok...taliz skrev:Tesla sänkte priset på Performance med 50 lax bara några veckor efter jag köpte.Verdi skrev:De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.taliz skrev:Oh noes! Dags för lynchmobb!
Eller?!
Tycker jag det var dåligt? Nej, tvärtom, det innebär ju att fler vågar ta steget att köpa en.
Många, inkl en hel del på forumet, blev ju väldans upprörda. Det var mycket gnällande ett tag i våras. Har för mig det även samlades folk för att protestera utanför nått SC i nått land.Verdi skrev:Så att om man framför minsta lilla kritik mot ditt kära Tesla så är det att betrakta som en lynchmobb? Ok...taliz skrev:Tesla sänkte priset på Performance med 50 lax bara några veckor efter jag köpte.Verdi skrev:De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.taliz skrev:Oh noes! Dags för lynchmobb!
Eller?!
Tycker jag det var dåligt? Nej, tvärtom, det innebär ju att fler vågar ta steget att köpa en.
Jag var en som lämnade tillbaka bilen, men det var knappast enbart på grund av att priset på P sjönk med 50k och att pearl white blev standardlack. För mig var det att bilen var ihopbyggd med bristande kvalitet vad gäller materialval och passform. När Tesla sedan sänkte priset blev det spiken i kistan och 3an blev återlämnad. Hade den kostat som i Norge hade jag behållt den, men att betala över 700k för en bil som man inte är nöjd med kan jag inte ursäkta. Talar bara för mig själv.taliz skrev:Många, inkl en hel del på forumet, blev ju väldans upprörda. Det var mycket gnällande ett tag i våras. Har för mig det även samlades folk för att protestera utanför nått SC i nått land.Verdi skrev:Så att om man framför minsta lilla kritik mot ditt kära Tesla så är det att betrakta som en lynchmobb? Ok...taliz skrev:Tesla sänkte priset på Performance med 50 lax bara några veckor efter jag köpte.Verdi skrev:De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.taliz skrev:Oh noes! Dags för lynchmobb!
Eller?!
"Andra bilmärken gör aaaaldrig så" lät det....
Undrar hur många BMW-ägare som nu lämnar tillbaka sina bilar.... oh wait, BMW ger inte sina köpare den möjligheten ens...NEO skrev:Jag var en som lämnade tillbaka bilen, men det var knappast enbart på grund av att priset på P sjönk med 50k och att pearl white blev standardlack. För mig var det att bilen var ihopbyggd med bristande kvalitet vad gäller materialval och passform. När Tesla sedan sänkte priset blev det spiken i kistan och 3an blev återlämnad. Hade den kostat som i Norge hade jag behållt den, men att betala över 700k för en bil som man inte är nöjd med kan jag inte ursäkta. Talar bara för mig själv.taliz skrev:Många, inkl en hel del på forumet, blev ju väldans upprörda. Det var mycket gnällande ett tag i våras. Har för mig det även samlades folk för att protestera utanför nått SC i nått land.Verdi skrev:Så att om man framför minsta lilla kritik mot ditt kära Tesla så är det att betrakta som en lynchmobb? Ok...taliz skrev:Tesla sänkte priset på Performance med 50 lax bara några veckor efter jag köpte.Verdi skrev:De som köpte för det dyrare priset är antagligen inte nöjda. Det hade inte du varit heller. Men att kalla det lynchmobb är att överdriva.
"Andra bilmärken gör aaaaldrig så" lät det....
Bra taktik då, med tanke på att jag köpte en Model X för över miljonentaliz skrev:
Undrar hur många BMW-ägare som nu lämnar tillbaka sina bilar.... oh wait, BMW ger inte sina köpare den möjligheten ens...