München, Frankfurt The VW dotterbolag Audi kommer att renoveras djupgående. Lednings- och arbetsråden enades på tisdagen efter månader av förhandlingar om att minska de totala 9500 jobb i Tyskland . I gengäld vill gruppen skapa 2000 nya jobb i framtida områden.
München, Frankfurt The VW dotterbolag Audi kommer att renoveras djupgående. Lednings- och arbetsråden enades på tisdagen efter månader av förhandlingar om att minska de totala 9500 jobb i Tyskland . I gengäld vill gruppen skapa 2000 nya jobb i framtida områden.
Tror att ingen skulle sparkas, men antalet anställda ska minskas över tid på några år. Vad var det Tibor skrev ? De som tillverkar avgasrör, växellådor, kamaxlar, vattenpumpar, ventiler, startmotorer, katalysatorer, generatorer bl.a. kan gå hem....
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Tror att ingen skulle sparkas, men antalet anställda ska minskas över tid på några år. Vad var det Tibor skrev ? De som tillverkar avgasrör, växellådor, kamaxlar, vattenpumpar, ventiler, startmotorer, katalysatorer, generatorer bl.a. kan gå hem....
Tror att ingen skulle sparkas, men antalet anställda ska minskas över tid på några år. Vad var det Tibor skrev ? De som tillverkar avgasrör, växellådor, kamaxlar, vattenpumpar, ventiler, startmotorer, katalysatorer, generatorer bl.a. kan gå hem....
Allt det där tillverkas av underleverantörer.
Mitt inlägg var förstås inte bokstavligt sant, bara en hint om omställningen som industrin står inför...
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Tror att ingen skulle sparkas, men antalet anställda ska minskas över tid på några år. Vad var det Tibor skrev ? De som tillverkar avgasrör, växellådor, kamaxlar, vattenpumpar, ventiler, startmotorer, katalysatorer, generatorer bl.a. kan gå hem....
Allt det där tillverkas av underleverantörer.
Mitt inlägg var förstås inte bokstavligt sant, bara en hint om omställningen som industrin står inför...
Ja det riskerar bli en mardröm för många länder i östeuropa där dom flesta underleverantörer har huvuddelen av sin tillverkning.