Är det någon här på forumet som köpt en instrumentpanel till sin Tesla 3?
https://www.mountainpassperformance.com ... C_tY7Me8v4
Instrumentpanel till Tesla 3
Moderator: Redaktion
Instrumentpanel till Tesla 3
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Re: Instrumentpanel till Tesla 3
Lol
Blå Model 3 RWD LR med AP.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.
Nissan Leaf plus en elmoped, Gobyel.
Solceller på hela taket (ca 18kWp) och inga fossilmaskiner hemma.
- lator
- Teslaägare
Telefonen duger...
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer. 

- ovelundkvist
- Teslaägare
- Kontakt:
Eller behålla alla pengarna och vänja dig vid de instrument som finns i Model 3? 

Känns som jag har mer fokus på vägen nu när instrumentklustret inte sitter rakt fram. Men det är nog en illusion.ovelundkvist skrev:Eller behålla alla pengarna och vänja dig vid de instrument som finns i Model 3?

Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Tog bara några minuters körning sedan var det helt naturligt med mittskärm. Tänker aldrig på det numera och ser inga problem med det.
Same.LarsL skrev:Tog bara några minuters körning sedan var det helt naturligt med mittskärm. Tänker aldrig på det numera och ser inga problem med det.
När man sen kör en "traditionell" bil störde iaf jag mig på att det var onödiga saker framför ratten som skymde sikten...
Bara att hoppa från en Model S till en Model 3 känns som vindrutan är typ 3ggr större med enormt mkt bättre sikt.
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.