Har beställt två bilar. Ingen av dem har fått VIN på siten och inte heller när jag använder chrome tillägget, dvs kollar i sidans källkod.
När jag på ena bilen väljer att jag vill göra ett inbyte av en annan bil så dyker det upp en 2020 model 3 med angivet VIN som jag kan välja att byta in.
Eftersom den bilen har VIN så undrar man ju om det är en av mina nya bilars VIN?
Lite svårt att förklara men hoppas att ni fattar.
Någon som vet?
Mitt VIN visas under inbyte?
Moderator: Redaktion
Re: Mitt VIN visas under inbyte?
Så hade jag igår med. Tog en lagerbil i stället.
Fanns en 3p vit med exakt samma option. Hittar du motsvarande är det bara att köra på lagerbil.
Verkar vara lite vilda västern med tilldelning.
Fanns en 3p vit med exakt samma option. Hittar du motsvarande är det bara att köra på lagerbil.
Verkar vara lite vilda västern med tilldelning.
En av de två jag beställt är en lagerbil.
Min fråga är egentligen om VIN som syns under inbyte är min bils VIN eller inte.
Min fråga är egentligen om VIN som syns under inbyte är min bils VIN eller inte.
Om du köpt en lagerbil bör du se vin på hp fakturan.calippo skrev:En av de två jag beställt är en lagerbil.
Jag besvarar min egna fråga. Ja det var VIN jag såg under inbyte. Nu syns det även genom chrome tillägget.
Då vet vi alltså att VIN faktiskt syns under inbyte redan innan det dyker i källkoden på sidan där bilen visas upp.
Då vet vi alltså att VIN faktiskt syns under inbyte redan innan det dyker i källkoden på sidan där bilen visas upp.