Jag var på väg hem i bilen och lyssnade på musik när helt plötsligt smäller det i högtalarna och det kommer inte ljud ur fram system, enbart från bakhögtalare.
Någon som varit med om det?
Skickat från min SM-G970F via Tapatalk
Fram högtalare dog
Moderator: Redaktion
Re: Fram högtalare dog
Provat reboot?
https://youtu.be/6RhYY_4Wzls - the price of gas
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
Perfect is the enemy of good.
Time is the coin of your life. You spend it. Do not allow others to spend it for you.
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Hänt mig två gånger, i samband med att jag kopplar på/av autopiloten. Första gången trodde jag högtalarna var rökta, så jag bara ställde bilen hemma utan att reboota. Dagen efter fungerade det som vanligt. Gång nr 2 gjorde jag reboot medans jag körde och högtalarna kom tillbaka. Ytterst märkligt.
- Gustafsson
- Teslaägare
Fick ett reaplan i hö framhögtalare när bilen var ny. Efter reboot inget problem.
Dock gick samma högtalare sen sönder med burrig skorrande bas. Den byttes på service som garanti.
Dock gick samma högtalare sen sönder med burrig skorrande bas. Den byttes på service som garanti.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Funkade igen efter att jag hoppat in i bilen dagen efter. 

Börjar dö oftare och oftare nu 
Hoppas den överlever min Spanien resa bara, lite trist att åka 650 mil utan fram högtalare

Hoppas den överlever min Spanien resa bara, lite trist att åka 650 mil utan fram högtalare