Stressa fram wc inst?

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Dastysk

Stressa fram wc inst?

Inlägg av Dastysk »

Best en M3LR. Ligger fortfarande i status ”betala handpenning” på tesla.com (via leasingbolaget så det kommer nog ta ngra dagar).

Ska jag stressa fram en WC installation? Kan ju inte ens beställa wc innan jag har bilen helt beställd? Men vill samtidigt ha naturvårdsverket bidrag som om jag förstår rätt är oklart inför 2020?
Användarvisningsbild
grenhall
Teslaägare

Re: Stressa fram wc inst?

Inlägg av grenhall »

Dastysk skrev:
Best en M3LR. Ligger fortfarande i status ”betala handpenning” på tesla.com (via leasingbolaget så det kommer nog ta ngra dagar).

Ska jag stressa fram en WC installation? Kan ju inte ens beställa wc innan jag har bilen helt beställd? Men vill samtidigt ha naturvårdsverket bidrag som om jag förstår rätt är oklart inför 2020?
Har du inte själv beställt bilen? För då borde du ha betalat 15k i handpenning och det steget borde redan vara klart. Du kan inte beställa WC förrän du fått ordern bekräftad. Men det är nog vettigt att höra med elektrikerna om och när de kan komma och styra upp något.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Dastysk

Inlägg av Dastysk »

Jo jag har best av leasingbolaget. Leasingbolaget Har nog i sin tur beställt bilen men nu ligger det ju troligen och väntar på att HP ska registreras in.
Användarvisningsbild
grenhall
Teslaägare

Inlägg av grenhall »

Dastysk skrev:
Jo jag har best av leasingbolaget. Leasingbolaget Har nog i sin tur beställt bilen men nu ligger det ju troligen och väntar på att HP ska registreras in.
Ouch, då vete tusan om jag hade stressat med något. Det kan ta ganska lång tid då.
Model S P85D 2015 - Såld
Model 3 LR AWD + drag 2020 - Såld
Model X 75D 2017 - Såld
Model Y LR MC-Red, Drag 2021 (snart till salu)
Model Y Performance 2023
Användarvisningsbild
evilirish
Teslaägare

Inlägg av evilirish »

Dastysk skrev:

Du känner inte någon annan tesla ägare som kan "köpa ut" en WC till dig så länge?
Användarvisningsbild
perre
Teslaägare

Inlägg av perre »

Dastysk skrev:

Jag beställde min WC på en bekants Teslakonto med leverans och betalning till min address. SC var helt med på noterna och skapade beställningen själva.
Model 3 LR AWD
Skriv svar