Jag hämtade ut min M3P häromdan och lte anslutning har inte fungerat på hela tiden , först tänkte jag att sim kortet behövde lite tid att registrera sig men så verkar det inte vara..
Allt funkar på wifi o även om jag använder min mobil som hotspot. Självklart har jag resetat bilen på alla sätt utan resultat ..
Har någon haft samma problem och hur löste ni det isåfall ?
Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
LTE fungerar inte
Moderator: Redaktion
Re: LTE fungerar inte
Jag har förlorat LTE täckningen sedan 3 veckor tillbaka på min SR+. Har inte löst det ännu. Har bokat ärende om några veckor för att titta på det. Roadside assistance såg inget uppenbart fel.LasseL skrev:Jag hämtade ut min M3P häromdan och lte anslutning har inte fungerat på hela tiden , först tänkte jag att sim kortet behövde lite tid att registrera sig men så verkar det inte vara..
Allt funkar på wifi o även om jag använder min mobil som hotspot. Självklart har jag resetat bilen på alla sätt utan resultat ..
Model 3 SR+ - Beställd 12/8 2019 - Levererad 18/9 2019
Skapade oxo ett ärende idag men det fanns ingen tid förrän i fabruari , så skriv gärna vad du hade för fel om dom fixar det på din..Ulfie2 skrev:Jag har förlorat LTE täckningen sedan 3 veckor tillbaka på min SR+. Har inte löst det ännu. Har bokat ärende om några veckor för att titta på det. Roadside assistance såg inget uppenbart fel.LasseL skrev:Jag hämtade ut min M3P häromdan och lte anslutning har inte fungerat på hela tiden , först tänkte jag att sim kortet behövde lite tid att registrera sig men så verkar det inte vara..
Jag ska försöka komma ihåg att uppdatera här.
Tiden är 27e December.
Tiden är 27e December.
För info så fick de byta hela huvuddatorn i bilen då modemet är integrerat. Efter det har det fungerat klockrent.