MVH
Patrick2020

Moderator: Redaktion
Ok, detta är förstås subjektivt och beroende av var man kör. Men jag kom till Tesla med bixenon från Toyota Prius executive. Den senare hade bättre eller iaf minst lika bra ljus. Hade dock en ljusramp, vilket Tesla inte erbjuder som tillbehör. Tycker dock att även halvljuset var bättre. Men LED- ljusen på nya Teslan (2018) är mycket bättre hur som helst och vad jag hört har Modell 3 ännu bättre ljus. Kör mycket på blöta höst och vintervägar och skulle helt klart vilja ha ännu bättre ljus och saknar möjligheten till extraljus som originaltillbehör. Min sista Prius levererades ny med det.e5m1r skrev:Att säga att de gamla lusen var rent av dåliga är ändå att ta i.
Det är BiXenon 25W inte bästa på marknaden men inte sämre än BMW med Xenon som konstruerats 2012.
Jag undrar hur vi ens körde i mörker innan 2000(när xenon började bli lite mer vanlig)
Extraljusen är nog inget som ”Toyota” erbjuder utan snarare Toyota återförsäljaren.Gustafsson skrev:Ok, detta är förstås subjektivt och beroende av var man kör. Men jag kom till Tesla med bixenon från Toyota Prius executive. Den senare hade bättre eller iaf minst lika bra ljus. Hade dock en ljusramp, vilket Tesla inte erbjuder som tillbehör. Tycker dock att även halvljuset var bättre. Men LED- ljusen på nya Teslan (2018) är mycket bättre hur som helst och vad jag hört har Modell 3 ännu bättre ljus. Kör mycket på blöta höst och vintervägar och skulle helt klart vilja ha ännu bättre ljus och saknar möjligheten till extraljus som originaltillbehör. Min sista Prius levererades ny med det.e5m1r skrev:Att säga att de gamla lusen var rent av dåliga är ändå att ta i.
Det är BiXenon 25W inte bästa på marknaden men inte sämre än BMW med Xenon som konstruerats 2012.
Jag undrar hur vi ens körde i mörker innan 2000(när xenon började bli lite mer vanlig)