Att montera ett 16 A CEE trefasuttag och att var och en av er sen har sin laddutrustning är ett sätt.
Mitsubishi Outlander PHEV avviker med en typ 1 anslutning till bilen.
Det utesluter en gemensam Tesla laddbox med fast sladd med typ 2 kontakt.
Jag har köpt en laddsladd/portabel laddbox just för att hantera ställen med 16 A CEE trefasuttag.
Utan klump mitt på sladden och med Teslas knapp för att lossa laddkabeln.
Jordfelsbrytaren RCD har jag lagt till och är inbyggd i kontakten mot 16 A CEE.
Var noga med att hitta den variant som har Tesla funktionen.
Denna är lättare att altid ha i bilen än en Tesla laddbox.
https://eauto.si/metron-shop/product/pc ... a-3-phase/
Valet gjorde jag när jag tittat på Tesla Björns tester av några "portabla laddboxar".
Samma sida har varianter från 16 A CEE och till typ 1 som passar asiatiska bilar.
Lägsta gemensamma kostnad för er alla tre är en laddbox med typ 2 uttag monterad på stugan.
Då tar var och en med sig sin Typ2/typ2 eller Typ2/typ1 sladd de normalt har.
Någon sådan box har jag inte köpt men det finns många.
16 A CEE uttaget är kanske lättast att enas om behov och investeringsvilja är olika.
Tesla modell X Plaid 2023 röd Multi Coat. Den heter OBELIX. Stark med röda flätor.
Tesla modell X 90D, röd Multi Coat.
Stark Varg el enduro