Jag tog ut min bil i maj och använde en referalkod och sedan använde en annan person min kod några dagar senare. Jag laddade senast i julhelgen, dvs mer än 6 månader senare och det var gratis, så jag hoppas jag har mina gratismil ett helt år.
/Henric
Tesla model 3 LR+ AWD, FSD (HW3), midnight silver metallic, svart interiör, 18 tum hjul. Uttagen 2019-05-24. Såld 2022-08-09
Tesla Model 3 Performance, röd, vit interiör. Beställd 2022-04-04, Levererad 2022-08-31
Var står det att det ska försvinna efter en viss tid? Vore jävligt trist när jag fått 900 mil o använt bara 250 mil. Jag har även 150 mil till som kommer i februari senast.
Var står det att det ska försvinna efter en viss tid? Vore jävligt trist när jag fått 900 mil o använt bara 250 mil. Jag har även 150 mil till som kommer i februari senast.
Det står på Teslas hemsida. Men när den i feb trillar in så förlängs alltihop 6 mån.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Brukar inte klaga men om man låter folk provköra ens bil o sedan dom beställer en tesla så har jag uppfyllt min del.
Att ta bort det jag gjort mig förtjänt av är riktigt dåligt, varför ska jag ödsla tid o få folk att köpa tesla när jag inte får något för det?
Den enda gången jag oftast använder sc är vid semestern.
Först erbjuds det fri laddning nu ska det snålas med refferalkod o tas tillbaka det man fått?
Klart att det är begränsat till 6 månader men som sagt lite snålt och fel fördelat. Jag kommer inte heller göra av med 1500 km under vinter halvåret om jag inte snålladdar i vardagen och det är ju inte tanken med Supercharger. Får man däremot fler referals så förlängs ens gamla mil in i den nya tiden, som jag förstått det.
Klart att det är begränsat till 6 månader men som sagt lite snålt och fel fördelat. Jag kommer inte heller göra av med 1500 km under vinter halvåret om jag inte snålladdar i vardagen och det är ju inte tanken med Supercharger. Får man däremot fler referals så förlängs ens gamla mil in i den nya tiden, som jag förstått det.
Precis. Förlängs med 6månader från nästa Referrel.
Hur vet man om man fortfarande har gratismil? Mina 6 månader har passerat med ca 2 veckor, men min Tesla-app visar fortfarande att jag har gratismil i "Loot box". Har ingen som har använt någon referral heller.
Jaja, får väl se på nästa SuC besök annars.